Information System SU

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2024

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. Biščo Kastelová, A.: Diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve. 2024.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 11 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2024.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Denisa JANKŮ. Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků (Round table VII_Development of students' competences in the field of diagnosis of pupils' special educational needs). 2024.

    2023

    1. ZEZULKOVÁ, Eva and Helena ŘÍHOVÁ. Analysis of a case study of a pupil from a socially disadvantaged environment. In Eva Zezulková and Kateřina Janků eds. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION Parental resilience and support in raising children with special needs. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, p. 65-77. First edition. ISBN 978-80-7510-568-4.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Yveta ODSTRČILÍKOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Jan VIKTORIN, Kristína PAPAJOVÁ, Petra VOLNÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Terézia HARČARÍKOVÁ, Ľudmila MAJERNÍKOVÁ, Andrea OBROČNÍKOVÁ, Hana RYŠLAVÁ, Zuzana PALOUNKOVÁ, Helena ŘÍHOVÁ, Markéta HEINZOVÁ, Beata ZAJĘCKA, Daniel TOPINKA, Jakub JANAS, Alexandra HONOVÁ, Aida URREA-MONCLÚS and M. Àngels BALSELLS BAILÓN. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 158 pp. ISBN 978-80-7510-567-7.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 10 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 7 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 8 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 9 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva. Expertní posudek k udělení akreditace oborů habilitačního a jmenovacího řízení Pedagogika a Speciální pedagogika pro uskutečňování Pedagogickou fakultou Masarykovy univerzity. 2023.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. (Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.). 2023.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními (Round table V_Coordination of the cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with schools and school facilities). 2023.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva. Logopedie. Distanční studijní text. FVP SU v Opavě, 2023.
    11. ZEZULKOVÁ, Eva. Mgr. Iva Žáková Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií. 2023.
    12. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ and Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, p. 1651-1657. ISBN 978-84-09-49026-4. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0464.
    13. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ and Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
    14. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ and Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, p. 1938-1946. ISBN 978-84-09-49026-4. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0548.
    15. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ and Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.

    2022

    1. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 3 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 4 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 5 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 6 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva. Evaluace přípravy a procesu realizace programů primární prevence (PRCH-IP_0035/2022, č. j.: MSMT-9369/2022-2) (Evaluation of the preparation and implementation process of primary prevention programmes). 2022.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva. Individualizované přístupy ke studentům se specifickými potřebami (distanční studijní text). Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2022, 99 pp.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva. Inkluzívna diagnostika a stimulácia 3-4 ročných detí predškolského veku/ Inclusive diagnosis and stimulation of 3-4 year old preschool children. 2022.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí (Round Table II on Partnership and Cooperation in the Implementation of Professional Practices). 2022.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů (Round table III_Reflection of cooperation between primary schools and universities in strengthening professional competences of special educators in the framework of professional practice of teachers). 2022.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. (Round Table IV_Interdepartmental partnership and cooperation in strengthening the professional competences of special educators in professional practice.). 2022.
    11. ZEZULKOVÁ, Eva. Logopedická prevence. Distanční studijní text.. Online. FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2022.
    12. ZEZULKOVÁ, Eva. Mezinárodní konference Proměny rodiny XI Výzvy 21. století pro pomáhající profese. 2022.
    13. ZEZULKOVÁ, Eva. Praktika ve speciálně pedagogické diagnostice. Distanční studijní text,. Online. FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2022.
    14. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: Akademie IATED, 2022, p. 486-492. ISBN 978-84-09-37758-9. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.

    2021

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools. Social Pathology and Prevention. Opava: FVP SU, 2021, vol. 7, No 1, p. 91-92. ISSN 2464-5877.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 1 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2021.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 2 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2021.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES. Online. In INTED2021. INTED2021 Proceeding. Online conference: IATED, 2021, p. 1934-1944. ISBN 978-84-09-27666-0. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2021.0430.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Yveta ODSTRČILÍKOVÁ. Učitelé versus inkluzivní vzdělávání (Teachers versus inclusive education). Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2021, 136 pp. 1. vydání. ISBN 978-80-7510-444-1.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva. Vzdělávání žáků s projevy školní neúspěšnosti a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2021.

    2020

    1. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Edulearn 2020 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, p. 1189-1196. ISBN 978-84-09-17979-4. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020.0398.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN20 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, p. 1180-1188. ISBN 978-84-09-17979-4.

    2019

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. Diagnostické přístupy k problematice specificky narušeného vývoje řeči a jazyka. 2019.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva and Petr ADAMUS. Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání (Unequal Roads to Equal Opportunities in Tertiary Education). Online. In Alena Jůvová, Tomáš Čech (eds.). Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách. Sborník České pedagogické společnosti. Univerzita Palackého v Olomouci: Česká pedagogická společnost, 2019, p. 55-64. ISBN 978-80-905245-9-0.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva. Praktika z logopedie: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2019, 121 pp.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva. Symptomatické poruchy řeči: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2019, 124 pp.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION. Online. In ICERI 2019 Proceedings. ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. 1st ed. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, p. 1803-1808. ISBN 978-84-09-14755-7. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva. THE FACTORS OF PEDAGOGICAL INTERVENTION IN PUPILS WITH RISK MANIFESTATIONS OF SCHOOL FAILURE (The Factors of Pedagogical Intervention in Pupils with Risk Manifestations of School Failure). ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, 1., 1., p. 4513-4519. ISSN 2340-1095. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.1125.

    2018

    1. KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ and Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. Hl. řešitel Martin Kaleja, 2018.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva. Komunikační systémy ve vzdělávání: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2018, 121 pp.
    3. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ and Dušan JANÁK. Systémová komplementarita (ve) vzdělávání: od teorie obecnosti k realizaci vlastního výzkumu a efektivní intervenci v praxi. In Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.

    2017

    1. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání (HETEROGENEITY IN THE CONCEPT OF INCLUSIVE EDUCATION: FOCUSED ON CHILDREN AND PUPILS IN COMPULSORY EDUCATION). In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, p. 18-26. ISBN 978-80-87952-21-4.
    2. KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ and Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. 2017.
    3. ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA and Petr FRANIOK. Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. 2017, 171 pp. ISBN 978-80-7464-884-7.
    4. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné kroky (Current Situation of Roma Children and Pupils in Compulsory School Education or Key Background for Next Steps). In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, p. 44-51. ISBN 978-80-87952-21-4.
    5. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel? (Výzkum školní edukace: (Un)Prepared Pupil or (Un)Prepared Teacher?). In Miriam Prokešová. Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa. 1. vydání. Ostrava: Česká pedagogická společnost, 2017, p. 233-247. ISBN 978-80-905245-6-9.

    2016

    1. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu (Drop-out and its Higher Education Context in an Applied Research Project). Online. In Petr Hlaďo. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICCOLE 2016. 1st ed. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016, p. 198-208.
    2. KALEJA, Martin and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě (Indicators determining the failure of tertiary education students at SU in Opava). hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.
    3. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Preparedness of Czech Primary School Teachers for Inclusive Primary Education. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, vol. 9, No 1, p. 101-132, 34 pp. ISSN 2543-8409.
    4. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Marta KOLAŘÍKOVÁ, Pavel MÜHLPACHR and Marie VÍTKOVÁ. Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (Straight and clear support of school inclusion - the question of school, family and neighborhood). hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.
    5. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostrava, 2016, 112 pp. ISBN 978-80-7464-840-3.
    6. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016, 112 pp. ISBN 978-80-7464-840-3.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva and Martin KALEJA. The preparedness of pupils in primary school education to use reading as a tool of knowledge. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, vol. 10, No 2, p. 11-40. ISSN 2543-8409.

    2015

    1. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. CZECH ROMA PUPILS IN PRIMARY SCHOOL SYSTEM: QUESTIONS OF EXCLUSION AND INCLUSION (CZECH ROMA PUPILS IN PRIMARY SCHOOL SYSTEM: QUESTIONS OF EXCLUSION AND INCLUSION2340-1117). In EDULEARN15 Proceedings. 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spain: IATED, 2015, p. 8375-8385. ISBN 978-84-606-8243-1.
    2. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Petr ADAMUS and Pavel MÜHLPACHR. Etnografie školy jako edukační realita současnosti (School Etnography as a reality of current education). Vydání první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015, 115 pp. ISBN 978-80-7510-192-1.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva. Vybrané faktory komunikační kompetence žáků v primárním vzdělávání (Selected factors of students' communicative competence in primary education). Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2015, 98 pp. 1. vydání. ISBN 978-80-7510-162-4.
    4. ADAMUS, Petr, Petr FRANIOK, Martin KALEJA and Eva ZEZULKOVÁ. Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2015, 131 pp. ISBN 978-80-7464-798-7.

    2014

    1. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : předškolní a základní vzdělávání. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 198 pp. ISBN 978-80-7464-659-1.
    2. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : terciární vzdělávání - otázky k inkluzi : [4.12.2014]. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 pp. ISBN 978-80-7464-660-7.
    3. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. School education of Roma socially disadvantaged pupils in the Czech Republic : basic description of the current situation. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Education, 2014, 100 pp. ISBN 978-80-7464-629-4.

    2012

    1. KALEJA, Martin and Eva ZEZULKOVÁ. The context of special educational needs of selected pupils in primary education. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty, 2012, 94 pp. ISBN 978-80-7464-171-8.

    2011

    1. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ and Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 pp. ISBN 978-80-7464-022-3.
    2. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ and Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 pp. ISBN 978-80-7464-022-3.

    2010

    1. FRANIOK, Petr, Martin KALEJA and Eva ZEZULKOVÁ. Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2010, 124 pp. ISBN 978-80-7368-921-6.
Display details
Displayed: 27/4/2024 19:22