Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. KOSTKOVÁ, Miroslava a Halina STARZYCZNÁ. Marketing cestovního ruchu 2. rozšířené vydání: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 4. 2024 12:54.
    2. BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Veronika KOPŘIVOVÁ. Obchodní operace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 27. 9. 2024 16:38.

    2023

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market. Cham: Springer, 2023, 108 s. SpringerBriefs in Business. ISBN 978-3-031-23573-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0.
      URL
      RIV/47813059:19520/23:A0000379 Odborná kniha. angličtina. Švýcarsko.
      Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Mikšík, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí) -- Vavrušková, Lucie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: eCommerce; Online Market; Digital Business; eBusiness; Digitalization; Online Groceries
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D., učo 49931. Změněno: 7. 3. 2023 09:48.
    2. KVÍČALA, Daniel, Halina STARZYCZNÁ a Ondřej MIKŠÍK. Does a customer's behaviour on the web determine their lifetime value (CLV)? Zlín: Tomas Bata University in Zlín, 2023, s. 199-208. ISBN 978-80-7678-194-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2023.
      Název česky: Ovlivňuje chování zákazníků na webu jejich celoživotní hodnotu (CLV?
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-commerce, customer, customer lifetime value (CLV), e-shop

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 20. 12. 2023 16:44.
    3. BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS? E+M Ekonomie a Management. Technická univerzita v Liberci: Wolters Kluwer ČR, a. s., 2023, roč. 26, č. 1, s. 186-205. ISSN 2336-5064. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2023-1-011.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      Název anglicky: WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS?
      RIV/47813059:19520/23:A0000378 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: cluster analysis; consumer segmentation; e-tailing; factor analysis; online grocery shopping; segment profile

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 19:21.

    2022

    1. BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Tomáš PRAŽÁK. At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing? Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Faculty of Applied Sciences of WSB University, Dąbrowa Górnicza, 2022, roč. 10, č. 4, s. 29-46. ISSN 2300-5947. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.23762/FSO_VOL10_NO4_2.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      Název anglicky: At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing?
      RIV/47813059:19520/22:A0000349 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: transformed economies; retail industry; retail sales; economic indicators; cointegration
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.

    2021

    1. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Customer Buying Behaviour in International E-commerce through Empirical E-shop Data. In LEADERSHIP, INNOVATION, MANAGEMENT AND ECONOMICS: INTEGRATED POLITICS OF RESEARCH - LIMEN. 2021. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31410/limen.s.p.2021.121.
      Název česky: Nákupní chování zákazníků v mezinárodním e-commerce prostředí na základě empirických dat z e-shopů
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: CRM; Customer buying behaviour; Shopping behaviour; E-loyalty; E-shop
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 2. 1. 2023 13:25.
    2. STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Ekonomika obchodu: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 6. 2021 13:50.
    3. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY. Online. In Jarmila ŠEBESTOVÁ, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK and Radim DOLÁK. DECISION MAKING FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. 3rd. Karviná: r: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2021, s. 328-341, 12 s. ISBN 978-80-7510-456-4.
      Název česky: Vnímání zájaznické e-loajality majiteli e-shopů
      Název anglicky: E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer loyalty, e-commerce, e- loyalty, SMEs, Quality research JEL codes: M 31
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 7. 7. 2021 12:38.
    4. MIKŠÍK, Ondřej a Halina STARZYCZNÁ. Firms´ Behaviour in Selling Regional Brands and Customer Loyalty in E-commerce. 2021. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31410/LIMEN.S.P.2021.101.
      Název česky: Chování firem prodávajících regionální značky a zákaznická loajalita v E-commerce
      Název anglicky: Firms´ Behaviour in Selling Regional Brands and Customer Loyalty in E-commerce

      Klíčová slova anglicky: Customer loyalty, E-commerce, Regional branding, Business strategy
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Ondřej Mikšík, učo 39387. Změněno: 4. 1. 2023 23:49.
    5. STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Obchodní organizace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021. ISBN 978-80-7510-448-9.

      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 2. 2022 09:40.
    6. LANGEROVÁ, Adéla, Halina STARZYCZNÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. Using the Analytical Part of CRM in Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech Republic. Central European Business Review. Praha, 2021, roč. 10, č. 3, s. 67-89. ISSN 1805-4854. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.262.
      URL
      Název česky: Využití analytické části CRM v malých a středních podnicích v ČR
      Název anglicky: Využití analytické části CRM v malých a středních podnicích v ČR
      RIV/47813059:19520/21:A0000248 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Langerová, Adéla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; architecture; analytic part; SME´s
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 4. 2022 20:26.

    2020

    1. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce. Online. In Pavel Ondra. Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce. Zlín: DOKBAT 2020 - 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 2020, s. 332-342. ISBN 978-80-7454-935-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2020.28.
      URL
      Název česky: Zkoumání zákaznícké e-loajality v prostředí České e-commerce
      Název anglicky: Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce
      RIV/47813059:19520/20:A0000167 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-commerce; customer; loyalty; e-loyalty; e-store
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 16:35.
    2. ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ a Dalibor ŠIMEK. Inovace v podmínkách České republiky. 1. vydání. Karviná: SU OPF, 2020, 94 s. ISBN 978-80-7510-411-3.
      Název česky: Inovace v podmínkách České republiky
      Název anglicky: Innovation in the condition of the Čzech Republic
      RIV/47813059:19520/20:A0000166 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šimek, Dalibor (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Categorization of the innovations; support of the innovations; innovation management; secondary research and primary research of the innovation activities; case study
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 5. 2021 11:36.
    3. LANGEROVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ. Komunikace se zákazníky v rámci architektury CRM v MSP v českých firmách. Economics Management Innovation. Olomouc, 2020, roč. 12, č. 3, s. 20-35. ISSN 1804-1299.
      URL
      Název česky: Komunikace se zákazníky v rámci architektury CRM v MSP v českých firmách
      Název anglicky: Communication with Customers in the Framework of CRM Architecture in SMEs in CZECH Companies
      RIV/47813059:19520/20:A0000168 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Langerová, Adéla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: SMEs; CRM; CRM architecture; communication with customers; WPDCA method; correlation.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 17:21.
    4. KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Loajalita zákazníků v e-commerce. Karviná: SU OPF, 2020, 25 s. Working Papers in Interdisciplinary Economics.
      Název česky: Loajalita zákazníků v e-commerce
      Název anglicky: Loyalty of the customers in the e-commerce
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Customer relationship management, loyalty definition, loyalty components, e-commerce, loyalty in e-commerce

      Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 16:19.
    5. STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA. Mezinárodní marketing: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 11. 2020 20:52.

    2019

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o., 2019, 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3.
      Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
      RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
    2. LANGEROVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ. Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research. Acta academica karviniensia. Karviná, 2019, roč. 19, č. 2, s. 42-54. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2019.013.
      URL
      Název česky: CRM v malých a středních podnicích Moravskoslezského regionu: Kvalitativní výzkum.
      RIV/47813059:19520/19:A0000050 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Customer relationship management; CRM definition; CRM architecture; CRM elements; CRM benefits and barriers; CRM in SME.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 26. 4. 2020 21:17.
    3. CHROMČÁKOVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ. Strategic part of CRM architecture in small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. In Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2019, s. 130-139. ISBN 978-80-7510-339-0.
      Název česky: Strategická část architektury CRM v malých a středních podnicích v České republice
      RIV/47813059:19520/19:A0000053 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Starzyczná, Halina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; CRM architekture; PDCA; SMEs; strategic activities.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 09:11.
    4. STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ. Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná, 2019, 192 s. ISBN 978-80-7510-369-7.
      Název česky: Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text
      Název anglicky: Relationship Marketing and CRM: Distance learning study materials
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Transaction marketing; relationship marketing; model 6 markets; marketing 1.0; 2.0; 3.0 and 4.0; holistic marketing concept; internal marketing and its tools; CRM and its definition; value in CRM; customer loyalty; CRM architecture; internal communication; relationship building; differentiated relationship management; customer relationship strategies; personality psychology; sales and market; consumer decisions; consumer typology; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 23. 3. 2020 08:58.

    2018

    1. KOSTKOVÁ, Miroslava a Halina STARZYCZNÁ. Marketing cestovního ruchu: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita Obchodně podnikatelská faulta Karviná, 2018, 167 s. ISBN 978-80-7510-307-9.
      Název česky: Marketing cestovního ruchu: Distanční studijní text
      Název anglicky: Marketing of tourism
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing; tourism
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 15:19.

    2017

    1. STOKLASA, Michal a Halina STARZYCZNÁ. Consumer Ethnocentrism of Moravian-Silesian Region: comparison of CETSCALE research 2013/17. In XX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách sborník příspěvků. Neuveden: Neuveden, 2017, s. 590-597, 7 s. ISBN 978-80-210-8586-2.
      Název anglicky: Consumer Ethnocentrism of Moravian-Silesian Region: comparison of CETSCALE research 2013/17
      RIV/47813059:19520/17:00010832 Stať ve sborníku. angličtina.
      Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer ethnocentrism; CETSCALE; demographic factors; foreign products; regional products.

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    2. STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ. PREFERENCES AMONG ONLINE/OFFLINE COMMUNICATION IN SMALL AND MEDIUM SIZED CZECH ENTERPRISES USING CRM. In Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017, s. 101-114, 11 s. ISBN 978-80-8105-917-9.
      Název anglicky: PREFERENCES AMONG ONLINE/OFFLINE COMMUNICATION IN SMALL AND MEDIUM SIZED CZECH ENTERPRISES USING CRM.
      RIV/47813059:19520/17:00011026 Stať ve sborníku. angličtina.
      Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- CHROMČÁKOVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Communication tools; Contacting customers; CRM parts; Online offline communication; SMEs

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
    3. STARZYCZNÁ, Halina, Pavlína PELLEŠOVÁ a Michal STOKLASA. The Comparison of Customer Relationship Management (Crm) in Czech Small and Medium Enterprises According to Selected Characteristics in the Years 2015, 2010 and 2005. ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS. 2017, roč. 65, č. 5, s. 1767-1777. ISSN 2464-8310.
      URL
      Název anglicky: The Comparison of Customer Relationship Management (Crm) in Czech Small and Medium Enterprises According to Selected Characteristics in the Years 2015, 2010 and 2005
      RIV/47813059:19520/17:00010850 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: relationship marketing; CRM concept; perception of CRM definition; customer contact; the results of CRM; small and medium enterprises (SMEs)

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    4. CHROMČÁKOVÁ, Adéla, Halina STARZYCZNÁ a Michal STOKLASA. THE LEVEL OF SELECTED CRM AREAS IN SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC. Forum Scientiae Oeconomia. 2017, roč. 5, č. 4, s. 59-70. ISSN 2300-5947.
      URL
      Název anglicky: THE LEVEL OF SELECTED CRM AREAS IN SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
      RIV/47813059:19520/17:00010878 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      CHROMČÁKOVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM knowledge; level of contact; CRM processes; communication with customer

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.

    2013

    1. STARZYCZNÁ, Halina. Ekonomika obchodu: Pro prezenční formu studia. Karviná, 2013. ISBN 978-80-7248-846-9.

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 6. 2021 13:41.
    2. STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁ. Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem. Karviná: SU OPF Karviná, 2013, 110 s. ISBN 978-80-7248-936-7.
      Název česky: Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
      Název anglicky: Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
      RIV/47813059:19520/13:N0000009 Odborná kniha. čeština.
      Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Heczková, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 00:20