česky | in English
čeština. Česká republika.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 4. 2024 12:54.
čeština. Česká republika.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 27. 9. 2024 16:38.
RIV/47813059:19520/23:A0000379 Odborná kniha. angličtina. Švýcarsko.
Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Mikšík, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí) -- Vavrušková, Lucie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: eCommerce; Online Market; Digital Business; eBusiness; Digitalization; Online Groceries
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D., učo 49931. Změněno: 7. 3. 2023 09:48.
Název česky: Ovlivňuje chování zákazníků na webu jejich celoživotní hodnotu (CLV?
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: e-commerce, customer, customer lifetime value (CLV), e-shop
Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 20. 12. 2023 16:44.
Název anglicky: WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS?
RIV/47813059:19520/23:A0000378 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: cluster analysis; consumer segmentation; e-tailing; factor analysis; online grocery shopping; segment profile
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 19:21.
Název anglicky: At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing?
RIV/47813059:19520/22:A0000349 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: transformed economies; retail industry; retail sales; economic indicators; cointegration
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.
Název česky: Nákupní chování zákazníků v mezinárodním e-commerce prostředí na základě empirických dat z e-shopů
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: CRM; Customer buying behaviour; Shopping behaviour; E-loyalty; E-shop
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 2. 1. 2023 13:25.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 6. 2021 13:50.
Název česky: Vnímání zájaznické e-loajality majiteli e-shopů
Název anglicky: E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: customer loyalty, e-commerce, e- loyalty, SMEs, Quality research JEL codes: M 31
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 7. 7. 2021 12:38.
Název česky: Chování firem prodávajících regionální značky a zákaznická loajalita v E-commerce
Název anglicky: Firms´ Behaviour in Selling Regional Brands and Customer Loyalty in E-commerce
Klíčová slova anglicky: Customer loyalty, E-commerce, Regional branding, Business strategy
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Ondřej Mikšík, učo 39387. Změněno: 4. 1. 2023 23:49.
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 2. 2022 09:40.
Název česky: Využití analytické části CRM v malých a středních podnicích v ČR
Název anglicky: Využití analytické části CRM v malých a středních podnicích v ČR
RIV/47813059:19520/21:A0000248 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Langerová, Adéla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: CRM; architecture; analytic part; SME´s
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 4. 2022 20:26.
Název česky: Zkoumání zákaznícké e-loajality v prostředí České e-commerce
Název anglicky: Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce
RIV/47813059:19520/20:A0000167 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: e-commerce; customer; loyalty; e-loyalty; e-store
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 16:35.
Název česky: Inovace v podmínkách České republiky
Název anglicky: Innovation in the condition of the Čzech Republic
RIV/47813059:19520/20:A0000166 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šimek, Dalibor (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Categorization of the innovations; support of the innovations; innovation management; secondary research and primary research of the innovation activities; case study
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 5. 2021 11:36.
Název česky: Komunikace se zákazníky v rámci architektury CRM v MSP v českých firmách
Název anglicky: Communication with Customers in the Framework of CRM Architecture in SMEs in CZECH Companies
RIV/47813059:19520/20:A0000168 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Langerová, Adéla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: SMEs; CRM; CRM architecture; communication with customers; WPDCA method; correlation.
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 17:21.
Název česky: Loajalita zákazníků v e-commerce
Název anglicky: Loyalty of the customers in the e-commerce
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Customer relationship management, loyalty definition, loyalty components, e-commerce, loyalty in e-commerce
Změnila: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716. Změněno: 7. 1. 2021 16:19.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 11. 2020 20:52.
Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
Název česky: CRM v malých a středních podnicích Moravskoslezského regionu: Kvalitativní výzkum.
RIV/47813059:19520/19:A0000050 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Customer relationship management; CRM definition; CRM architecture; CRM elements; CRM benefits and barriers; CRM in SME.
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 26. 4. 2020 21:17.
Název česky: Strategická část architektury CRM v malých a středních podnicích v České republice
RIV/47813059:19520/19:A0000053 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
Starzyczná, Halina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: CRM; CRM architekture; PDCA; SMEs; strategic activities.
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 09:11.
Název česky: Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text
Název anglicky: Relationship Marketing and CRM: Distance learning study materials
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Transaction marketing; relationship marketing; model 6 markets; marketing 1.0; 2.0; 3.0 and 4.0; holistic marketing concept; internal marketing and its tools; CRM and its definition; value in CRM; customer loyalty; CRM architecture; internal communication; relationship building; differentiated relationship management; customer relationship strategies; personality psychology; sales and market; consumer decisions; consumer typology; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 23. 3. 2020 08:58.
Název česky: Marketing cestovního ruchu: Distanční studijní text
Název anglicky: Marketing of tourism
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: marketing; tourism
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 15:19.
Název anglicky: Consumer Ethnocentrism of Moravian-Silesian Region: comparison of CETSCALE research 2013/17
RIV/47813059:19520/17:00010832 Stať ve sborníku. angličtina.
Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Consumer ethnocentrism; CETSCALE; demographic factors; foreign products; regional products.
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Název anglicky: PREFERENCES AMONG ONLINE/OFFLINE COMMUNICATION IN SMALL AND MEDIUM SIZED CZECH ENTERPRISES USING CRM.
RIV/47813059:19520/17:00011026 Stať ve sborníku. angličtina.
Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- CHROMČÁKOVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Communication tools; Contacting customers; CRM parts; Online offline communication; SMEs
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
Název anglicky: The Comparison of Customer Relationship Management (Crm) in Czech Small and Medium Enterprises According to Selected Characteristics in the Years 2015, 2010 and 2005
RIV/47813059:19520/17:00010850 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: relationship marketing; CRM concept; perception of CRM definition; customer contact; the results of CRM; small and medium enterprises (SMEs)
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Název anglicky: THE LEVEL OF SELECTED CRM AREAS IN SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
RIV/47813059:19520/17:00010878 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
CHROMČÁKOVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: CRM knowledge; level of contact; CRM processes; communication with customer
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 6. 2021 13:41.
Název česky: Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Název anglicky: Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
RIV/47813059:19520/13:N0000009 Odborná kniha. čeština.
Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Heczková, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.