-
KOSTKOVÁ, Miroslava a Halina STARZYCZNÁ. Marketing cestovního ruchu 2. rozšířené vydání: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/78644/cs
-
BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Veronika KOPŘIVOVÁ. Obchodní operace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/80202/cs
-
ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market. Cham: Springer, 2023, 108 s. SpringerBriefs in Business. ISBN 978-3-031-23573-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/67682/cs
-
KVÍČALA, Daniel, Halina STARZYCZNÁ a Ondřej MIKŠÍK. Does a customer's behaviour on the web determine their lifetime value (CLV)? Zlín: Tomas Bata University in Zlín, 2023, s. 199-208. ISBN 978-80-7678-194-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2023.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74224/cs
-
BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS? E+M Ekonomie a Management. Technická univerzita v Liberci: Wolters Kluwer ČR, a. s., 2023, roč. 26, č. 1, s. 186-205. ISSN 2336-5064. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2023-1-011.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/67641/cs
-
BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Tomáš PRAŽÁK. At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing? Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Faculty of Applied Sciences of WSB University, Dąbrowa Górnicza, 2022, roč. 10, č. 4, s. 29-46. ISSN 2300-5947. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.23762/FSO_VOL10_NO4_2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64382/cs
-
KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Customer Buying Behaviour in International E-commerce through Empirical E-shop Data. In LEADERSHIP, INNOVATION, MANAGEMENT AND ECONOMICS: INTEGRATED POLITICS OF RESEARCH - LIMEN. 2021. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31410/limen.s.p.2021.121.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64541/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Ekonomika obchodu: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51222/cs
-
KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. E-STORE OWNERS' PERCEPTION OF CUSTOMER E-LOYALTY. Online. In Jarmila ŠEBESTOVÁ, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK and Radim DOLÁK. DECISION MAKING FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES. 3rd. Karviná: r: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2021, s. 328-341, 12 s. ISBN 978-80-7510-456-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51421/cs
-
MIKŠÍK, Ondřej a Halina STARZYCZNÁ. Firms´ Behaviour in Selling Regional Brands and Customer Loyalty in E-commerce. 2021. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31410/LIMEN.S.P.2021.101.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64761/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Obchodní organizace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021. ISBN 978-80-7510-448-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/42960/cs
-
LANGEROVÁ, Adéla, Halina STARZYCZNÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. Using the Analytical Part of CRM in Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech Republic. Central European Business Review. Praha, 2021, roč. 10, č. 3, s. 67-89. ISSN 1805-4854. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.262.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55282/cs
-
KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce. Online. In Pavel Ondra. Exploring Customers' E-loyalty In Czech B2C E-commerce. Zlín: DOKBAT 2020 - 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, 2020, s. 332-342. ISBN 978-80-7454-935-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2020.28.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44780/cs
-
ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ a Dalibor ŠIMEK. Inovace v podmínkách České republiky. 1. vydání. Karviná: SU OPF, 2020, 94 s. ISBN 978-80-7510-411-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44740/cs
-
LANGEROVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ. Komunikace se zákazníky v rámci architektury CRM v MSP v českých firmách. Economics Management Innovation. Olomouc, 2020, roč. 12, č. 3, s. 20-35. ISSN 1804-1299.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44801/cs
-
KVÍČALA, Daniel a Halina STARZYCZNÁ. Loajalita zákazníků v e-commerce. Karviná: SU OPF, 2020, 25 s. Working Papers in Interdisciplinary Economics.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44762/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA. Mezinárodní marketing: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/43162/cs
-
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o., 2019, 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32537/cs
-
LANGEROVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ. Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research. Acta academica karviniensia. Karviná, 2019, roč. 19, č. 2, s. 42-54. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2019.013.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33701/cs
-
CHROMČÁKOVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ. Strategic part of CRM architecture in small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. In Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2019, s. 130-139. ISBN 978-80-7510-339-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33754/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ. Vztahový marketing a CRM: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná, 2019, 192 s. ISBN 978-80-7510-369-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33756/cs
-
KOSTKOVÁ, Miroslava a Halina STARZYCZNÁ. Marketing cestovního ruchu: Distanční studijní text. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita Obchodně podnikatelská faulta Karviná, 2018, 167 s. ISBN 978-80-7510-307-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38200/cs
-
STOKLASA, Michal a Halina STARZYCZNÁ. Consumer Ethnocentrism of Moravian-Silesian Region: comparison of CETSCALE research 2013/17. In XX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách sborník příspěvků. Neuveden: Neuveden, 2017, s. 590-597, 7 s. ISBN 978-80-210-8586-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35887/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina a Adéla CHROMČÁKOVÁ. PREFERENCES AMONG ONLINE/OFFLINE COMMUNICATION IN SMALL AND MEDIUM SIZED CZECH ENTERPRISES USING CRM. In Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017, s. 101-114, 11 s. ISBN 978-80-8105-917-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36023/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina, Pavlína PELLEŠOVÁ a Michal STOKLASA. The Comparison of Customer Relationship Management (Crm) in Czech Small and Medium Enterprises According to Selected Characteristics in the Years 2015, 2010 and 2005. ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS. 2017, roč. 65, č. 5, s. 1767-1777. ISSN 2464-8310.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35900/cs
-
CHROMČÁKOVÁ, Adéla, Halina STARZYCZNÁ a Michal STOKLASA. THE LEVEL OF SELECTED CRM AREAS IN SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC. Forum Scientiae Oeconomia. 2017, roč. 5, č. 4, s. 59-70. ISSN 2300-5947.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35919/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina. Ekonomika obchodu: Pro prezenční formu studia. Karviná, 2013. ISBN 978-80-7248-846-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51221/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁ. Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem. Karviná: SU OPF Karviná, 2013, 110 s. ISBN 978-80-7248-936-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35846/cs
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2013
Zobrazeno: 22. 12. 2024 11:38