Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. Biščo Kastelová, A.: Diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve. 2024.
      Název česky: Diagnostika ve speciálněpedagogickém poradenství

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 7. 3. 2024 14:35.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2024.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 11 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/24:A0000511 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:22.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Denisa JANKŮ. Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků. 2024.
      Název anglicky: Round table VII_Development of students' competences in the field of diagnosis of pupils' special educational needs
      RIV/47813059:19510/24:A0000513 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Denisa (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:43.

    2023

    1. ZEZULKOVÁ, Eva a Helena ŘÍHOVÁ. Analysis of a case study of a pupil from a socially disadvantaged environment. In Eva Zezulková and Kateřina Janků eds. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION Parental resilience and support in raising children with special needs. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, s. 65-77. First edition. ISBN 978-80-7510-568-4.
      Název česky: Analýza případové studie žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí
      Název anglicky: Analysis of a case study of a pupil from a socially disadvantaged environment
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: mental retardation; attention deficit hyperactivity disorder (ADHD); social disadvantage; interdepartmental cooperation; special pedagogic center; non-profit sector; department of social and legal protection of children; child psychiatrist

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 15:50.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Yveta ODSTRČILÍKOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Jan VIKTORIN, Kristína PAPAJOVÁ, Petra VOLNÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Terézia HARČARÍKOVÁ, Ľudmila MAJERNÍKOVÁ, Andrea OBROČNÍKOVÁ, Hana RYŠLAVÁ, Zuzana PALOUNKOVÁ, Helena ŘÍHOVÁ, Markéta HEINZOVÁ, Beata ZAJĘCKA, Daniel TOPINKA, Jakub JANAS, Alexandra HONOVÁ, Aida URREA-MONCLÚS a M. Àngels BALSELLS BAILÓN. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 158 s. ISBN 978-80-7510-567-7.
      RIV/47813059:19510/23:A0000507 Odborná kniha. angličtina. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Odstrčilíková, Yveta (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Papajová, Kristína (203 Česká republika, domácí) -- Volná, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Tkáčová, Kristína (703 Slovensko) -- Harčaríková, Terézia (703 Slovensko) -- Majerníková, Ľudmila (703 Slovensko) -- Obročníková, Andrea (703 Slovensko) -- Ryšlavá, Hana (203 Česká republika) -- Palounková, Zuzana (203 Česká republika) -- Říhová, Helena (203 Česká republika) -- Heinzová, Markéta (203 Česká republika) -- Zajęcka, Beata (616 Polsko) -- Topinka, Daniel (203 Česká republika) -- Janas, Jakub (203 Česká republika) -- Honová, Alexandra (203 Česká republika) -- Urrea-Monclús, Aida (724 Španělsko) -- Balsells Bailón, M. Àngels (724 Španělsko)
      Klíčová slova anglicky: Parents’ resilience; social disadvantage;school failure; problem behaviour; risk behaviour; family-school cooperation; recidivists in prisons; education of pupils; school achievement and failure; family role in education

      Změnila: Ing. Lucie Chmelařová, učo 50152. Změněno: 5. 4. 2024 09:33.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 10 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000510 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:16.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 7 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000465 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: Ing. Lucie Chmelařová, učo 50152. Změněno: 5. 4. 2024 10:45.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 8 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000508 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:04.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 9 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000509 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:10.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva. Expertní posudek k udělení akreditace oborů habilitačního a jmenovacího řízení Pedagogika a Speciální pedagogika pro uskutečňování Pedagogickou fakultou Masarykovy univerzity. 2023.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 15:39.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. 2023.
      Název anglicky: Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.
      RIV/47813059:19510/23:A0000466 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 19:55.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními. 2023.
      Název anglicky: Round table V_Coordination of the cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with schools and school facilities
      RIV/47813059:19510/23:A0000512 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:33.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva. Logopedie. Distanční studijní text. FVP SU v Opavě, 2023.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 10. 3. 2023 11:41.
    11. ZEZULKOVÁ, Eva. Mgr. Iva Žáková Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií. 2023.
      Název česky: Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 2. 3. 2023 18:31.
    12. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ a Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, s. 1651-1657. ISBN 978-84-09-49026-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0464.
      URL
      Název anglicky: Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior
      RIV/47813059:19510/23:A0000470 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: primary prevention; risky behaviour; primary schools; pupils; preventive programs; school counselling offices

      Změnila: Ing. Lucie Chmelařová, učo 50152. Změněno: 5. 4. 2024 10:53.
    13. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ a Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
      URL
      Název česky: Vybrané aspekty přístupů základních škol k primární prevenci rizikového chování žáků
      Název anglicky: Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: primary prevention; risky behaviour; primary schools; pupils; preventive programs; school counselling offices
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 27. 2. 2024 12:16.
    14. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ a Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, s. 1938-1946. ISBN 978-84-09-49026-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0548.
      URL
      Název česky: Subjektívne hodnotenie kognitívnych schopností v kontexte kvality života u jednotlivcov s vyliečeným onkologickým ochorením z pohľadu špeciálnej pedagogiky
      Název anglicky: SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY
      RIV/47813059:19510/23:A0000471 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Harčaríková, Terézia (703 Slovensko, garant) -- Ivanová, Zuzana (703 Slovensko) -- Tkáčová, Kristína (703 Slovensko) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: An individual with a cured oncological disease; cognitive abilities; quality of life; Pedagogy of the physically disabled; ill and health impairment

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 1. 6. 2023 13:30.
    15. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ a Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
      URL
      Název česky: Subjektívne hodnotenie kognitívnych schopností v kontexte kvality života u jednotlivcov s vyliečeným onkologickým ochorením z pohľadu špeciálnej pedagogiky
      Název anglicky: SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: An individual with a cured oncological disease; cognitive abilities; quality of life; Pedagogy of the physically disabled; ill and health impairment
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:45.

    2022

    1. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 3 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000390 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: social integration; Roma minority; education; community plans; strategic plans of cities and municipalities; evaluation reports; project monitoring indicators

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 20:01.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 4 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000391 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: community planning; community social workers; field workers in social services; Roma community; social inclusion; school inclusion;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 20:03.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 5 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000392 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: educational activities; evaluation; support for early childhood development; education of parents on hygiene habits; training of field social workers

      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 29. 3. 2023 13:51.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 6 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000413 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: educational activities; assistant activities; leisure activities; tutoring of pupils with special educational needs; case conferences; family conferences

      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 30. 3. 2023 08:17.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva. Evaluace přípravy a procesu realizace programů primární prevence (PRCH-IP_0035/2022, č. j.: MSMT-9369/2022-2). 2022.
      URL
      Název anglicky: Evaluation of the preparation and implementation process of primary prevention programmes
      RIV/47813059:19510/22:A0000393 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: risky behaviour of pupils; primary prevention programmes; strategic plan; minimum prevention programmes; examples of good practice

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 5. 12. 2022 14:23.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva. Individualizované přístupy ke studentům se specifickými potřebami (distanční studijní text). Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2022, 99 s.
      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 13. 3. 2023 10:36.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva. Inkluzívna diagnostika a stimulácia 3-4 ročných detí predškolského veku/ Inclusive diagnosis and stimulation of 3-4 year old preschool children. 2022.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 29. 10. 2022 16:59.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí. 2022.
      Název anglicky: Round Table II on Partnership and Cooperation in the Implementation of Professional Practices
      RIV/47813059:19510/22:A0000396 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: forms of cooperation; primary schools; professional practice; inclusive education; support measures; equalizing educational opportunities; pupils with special educational needs;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 18:19.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů. 2022.
      Název anglicky: Round table III_Reflection of cooperation between primary schools and universities in strengthening professional competences of special educators in the framework of professional practice of teachers
      RIV/47813059:19510/22:A0000397 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: curriculum; bachelor study programme Special Education; professional practice I; professional practice II;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 18:30.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. 2022.
      Název anglicky: Round Table IV_Interdepartmental partnership and cooperation in strengthening the professional competences of special educators in professional practice.
      RIV/47813059:19510/22:A0000433 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Profile of the graduate of the Bachelor's degree programme in Special Education; professional practice; facilities of the Ministry of Labour and Social Affairs; persons with special needs across age categories;

      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 30. 3. 2023 08:43.
    11. ZEZULKOVÁ, Eva. Logopedická prevence. Distanční studijní text.. Online. FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2022.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 17:59.
    12. ZEZULKOVÁ, Eva. Mezinárodní konference Proměny rodiny XI Výzvy 21. století pro pomáhající profese. 2022.
      angličtina. Česká republika.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 2. 3. 2023 19:01.
    13. ZEZULKOVÁ, Eva. Praktika ve speciálně pedagogické diagnostice. Distanční studijní text,. Online. FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2022.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 2. 5. 2023 12:36.
    14. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: Akademie IATED, 2022, s. 486-492. ISBN 978-84-09-37758-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.
      URL
      RIV/47813059:19510/22:A0000359 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Pupils with manifestations of risk behavior;primary prevention of risk behavior; social skills; inclusive education; pedagogical intervention; diagnostics.

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 22. 3. 2022 17:37.

    2021

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools. Social Pathology and Prevention. Opava: FVP SU, 2021, roč. 7, č. 1, s. 91-92. ISSN 2464-5877.
      URL
      Název česky: Praktický model primární prevence rizikového chování ve školách
      Název anglicky: A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools
      RIV/47813059:19510/21:A0000357 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: primary prevention; risk behaviour; inclusive education; school failure; social skills
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 16. 3. 2022 09:48.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 1 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2021.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 24. 10. 2022 09:11.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 2 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2021.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 24. 10. 2022 09:09.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES. Online. In INTED2021. INTED2021 Proceeding. Online conference: IATED, 2021, s. 1934-1944. ISBN 978-84-09-27666-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2021.0430.
      URL
      RIV/47813059:19510/21:A0000275 Stať ve sborníku. angličtina.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Parents of children with disabilities; resilience; quality of life; counseling services and support; socialization; adaptation; coping; compensation

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 29. 3. 2021 09:55.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Yveta ODSTRČILÍKOVÁ. Učitelé versus inkluzivní vzdělávání. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2021, 136 s. 1. vydání. ISBN 978-80-7510-444-1.
      Název anglicky: Teachers versus inclusive education
      RIV/47813059:19510/21:A0000311 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; child with impaired communication skills; pedagogical intervention; pedagogical diagnosis;direct support; support measures; individual educational needs;individualized approach; educational strategy;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 1. 9. 2021 13:00.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva. Vzdělávání žáků s projevy školní neúspěšnosti a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2021.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 28. 10. 2022 11:20.

    2020

    1. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Edulearn 2020 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, s. 1189-1196. ISBN 978-84-09-17979-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020.0398.
      URL
      RIV/47813059:19510/20:A0000235 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Pedagogical intervention; direct support; individual educational needs; individualized approach; organization of class work; modification of teaching methods

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 14. 2. 2022 20:36.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN20 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, s. 1180-1188. ISBN 978-84-09-17979-4.
      URL
      RIV/47813059:19510/20:A0000236 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; initial education; school failure; counseling; school-family interaction; pedagogical intervention; supportive measures; homework
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 8. 2020 12:11.

    2019

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. Diagnostické přístupy k problematice specificky narušeného vývoje řeči a jazyka. 2019.
      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 16. 3. 2021 19:12.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva a Petr ADAMUS. Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání. Online. In Alena Jůvová, Tomáš Čech (eds.). Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách. Sborník České pedagogické společnosti. Univerzita Palackého v Olomouci: Česká pedagogická společnost, 2019, s. 55-64. ISBN 978-80-905245-9-0.
      Název česky: Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání
      Název anglicky: Unequal Roads to Equal Opportunities in Tertiary Education
      RIV/47813059:19510/19:A0000200 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Adamus, Petr (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: tertiary education; a student with special needs; equal access; inclusive environment

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 7. 2. 2020 10:37.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva. Praktika z logopedie: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2019, 121 s.
      Název česky: Praktika z logopedie: Distanční studijní text
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 20. 4. 2020 15:18.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva. Symptomatické poruchy řeči: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2019, 124 s.
      Název česky: Symptomatické poruchy řeči: Distanční studijní text
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 22. 4. 2020 10:41.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION. Online. In ICERI 2019 Proceedings. ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. 1. vyd. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, s. 1803-1808. ISBN 978-84-09-14755-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505.
      URL
      Název česky: Týmová spolupráce jako cílená podpora inkluzivního vzdělávání
      RIV/47813059:19510/19:A0000189 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: School inclusion; pupil at risk of school failure; teamwork; extracurricular tutoring; school counseling center;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 14. 2. 2022 20:40.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva. THE FACTORS OF PEDAGOGICAL INTERVENTION IN PUPILS WITH RISK MANIFESTATIONS OF SCHOOL FAILURE. ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, roč. 1., 1., s. 4513-4519. ISSN 2340-1095. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.1125.
      URL URL
      Název česky: Faktory pedagogické intervence u žáků s rizikovými projevy školní neúspěšnosti
      Název anglicky: The Factors of Pedagogical Intervention in Pupils with Risk Manifestations of School Failure
      RIV/47813059:19510/19:A0000199 Článek v odborném periodiku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; supportive measures; a pupil with the risk of school failure; a pupil with light mental disability; a pupil with a below-average talent; school counselling centre; special education teacher
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 8. 2020 12:25.

    2018

    1. KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. Hl. řešitel Martin Kaleja, 2018.
      Název česky: Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 4. 7. 2020 19:05.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva. Komunikační systémy ve vzdělávání: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2018, 121 s.
      Název česky: Komunikační systémy ve vzdělávání: Distanční studijní text
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 15. 4. 2020 14:02.
    3. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Dušan JANÁK. Systémová komplementarita (ve) vzdělávání: od teorie obecnosti k realizaci vlastního výzkumu a efektivní intervenci v praxi. In Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.
      Název česky: Systémová komplementarita (ve) vzdělávání: od teorie obecnosti k realizaci vlastního výzkumu a efektivní intervenci v praxi
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 20. 2. 2020 20:33.

    2017

    1. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání. In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, s. 18-26. ISBN 978-80-87952-21-4.
      Název česky: Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání
      Název anglicky: HETEROGENEITY IN THE CONCEPT OF INCLUSIVE EDUCATION: FOCUSED ON CHILDREN AND PUPILS IN COMPULSORY EDUCATION
      RIV/47813059:19510/17:A0000072 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: heterogenity; special pedagogue; pupil; competence
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 02:05.
    2. KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. 2017.
      Název česky: Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě
      Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 4. 7. 2020 19:03.
    3. ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK. Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. 2017, 171 s. ISBN 978-80-7464-884-7.
      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 20. 2. 2020 21:09.
    4. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné kroky. In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, s. 44-51. ISBN 978-80-87952-21-4.
      Název česky: Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné kroky
      Název anglicky: Current Situation of Roma Children and Pupils in Compulsory School Education or Key Background for Next Steps
      RIV/47813059:19510/17:A0000065 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school education; Roma children; Roma pupils; school; education; state
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 02:05.
    5. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel? In Miriam Prokešová. Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa. 1. vydání. Ostrava: Česká pedagogická společnost, 2017, s. 233-247. ISBN 978-80-905245-6-9.
      URL
      Název česky: Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel?
      Název anglicky: Výzkum školní edukace: (Un)Prepared Pupil or (Un)Prepared Teacher?
      RIV/47813059:19510/17:A0000084 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: preparedness; teacher; primary school; pupil; inclusive education; research; literacy; intact pupil; pupil with mental disability; pupil from the environment of social exclusion
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 20. 2. 2020 20:42.

    2016

    1. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu. Online. In Petr Hlaďo. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICCOLE 2016. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016, s. 198-208.
      URL
      Název česky: Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu
      Název anglicky: Drop-out and its Higher Education Context in an Applied Research Project
      čeština.
      Klíčová slova anglicky: student; success in higher education; university; statistics; study conditions; student with special educational needs; modification of study conditions
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:23.
    2. KALEJA, Martin a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.
      Název česky: Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě
      Název anglicky: Indicators determining the failure of tertiary education students at SU in Opava
      RIV/47813059:19510/16:A0000082 Projekty výzkumu a vývoje. čeština. Česká republika.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: higher education; student; sucess; research; drop-out
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 4. 7. 2020 19:07.
    3. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Preparedness of Czech Primary School Teachers for Inclusive Primary Education. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, roč. 9, č. 1, s. 101-132, 34 s. ISSN 2543-8409.
      Avaliable at: Preparedness of Czech Primary School Teachers for Inclusive Primary Education (Martin Kaleja, Eva Zezulková)
      Název anglicky: Preparedness of Czech Primary School Teachers for Inclusive Primary Education
      RIV/47813059:19510/16:A0000086 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: preparedness; teacher; primary school; child and pupil with special educational needs; inclusive education; research; social exclusion
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:24.
    4. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Marta KOLAŘÍKOVÁ, Pavel MÜHLPACHR a Marie VÍTKOVÁ. Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí. hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.
      webové stránky projektu
      Název česky: Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí
      Název anglicky: Straight and clear support of school inclusion - the question of school, family and neighborhood
      RIV/47813059:19510/16:A0000081 Projekty výzkumu a vývoje. čeština. Česká republika.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí) -- Mühlpachr, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; education; school; pedagogue; asistent teacher; special educational needs teacher; koordinator
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:34.
    5. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostrava, 2016, 112 s. ISBN 978-80-7464-840-3.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 3. 8. 2020 20:23.
    6. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016, 112 s. ISBN 978-80-7464-840-3.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 3. 9. 2019 09:50.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva a Martin KALEJA. The preparedness of pupils in primary school education to use reading as a tool of knowledge. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, roč. 10, č. 2, s. 11-40. ISSN 2543-8409.
      Avaliable at: https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/index.php/jpe/article/view/723
      Název anglicky: The preparedness of pupils in primary school education to use reading as a tool of knowledge
      RIV/47813059:19510/16:A0000087 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kaleja, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: literacy; communications jurisdiction; reader’s literacy; pupil in primary level; pupil with light mental disability; pupil with average intelligence; socially disadvantaged pupil; processes of understanding; reader’s intentions
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:23.

    2015

    1. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. CZECH ROMA PUPILS IN PRIMARY SCHOOL SYSTEM: QUESTIONS OF EXCLUSION AND INCLUSION. In EDULEARN15 Proceedings. 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spain: IATED, 2015, s. 8375-8385. ISBN 978-84-606-8243-1.
      website
      Název anglicky: CZECH ROMA PUPILS IN PRIMARY SCHOOL SYSTEM: QUESTIONS OF EXCLUSION AND INCLUSION2340-1117
      RIV/47813059:19510/15:A0000183 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Roma pupils; school education; inclusion; exclusion; primary school; Czech Republic.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:33.
    2. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Petr ADAMUS a Pavel MÜHLPACHR. Etnografie školy jako edukační realita současnosti. Vydání první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015, 115 s. ISBN 978-80-7510-192-1.
      zde
      Název česky: Etnografie školy jako edukační realita současnosti
      Název anglicky: School Etnography as a reality of current education
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: school education; ethography; research; primary school
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 29. 7. 2020 19:50.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva. Vybrané faktory komunikační kompetence žáků v primárním vzdělávání. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2015, 98 s. 1. vydání. ISBN 978-80-7510-162-4.
      Název anglicky: Selected factors of students' communicative competence in primary education

      Klíčová slova anglicky: reading literacy, speaking literacy, communicative competence, language competence, sub-competences, phonemic differentiation, school readiness, school maturity, school failure

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 4. 10. 2021 10:28.
    4. ADAMUS, Petr, Petr FRANIOK, Martin KALEJA a Eva ZEZULKOVÁ. Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2015, 131 s. ISBN 978-80-7464-798-7.
      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 20. 2. 2020 20:59.

    2014

    1. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : předškolní a základní vzdělávání. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 198 s. ISBN 978-80-7464-659-1.

      Klíčová slova anglicky: integrovaná výchova a vzdělávání; děti se zdravotním postižením; sociálně ohrožené skupiny; speciální vzdělávací potřeby; mateřské školy; základní školy; integrated education; children with disabilities; people with social disabilities; special educational needs; kindergartens; elementary schools

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 02:00.
    2. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : terciární vzdělávání - otázky k inkluzi : [4.12.2014]. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-660-7.
      čeština. Česká republika.
      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 02:13.
    3. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. School education of Roma socially disadvantaged pupils in the Czech Republic : basic description of the current situation. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Education, 2014, 100 s. ISBN 978-80-7464-629-4.

      Klíčová slova anglicky: integrovaná výchova a vzdělávání; speciální vzdělávací potřeby; romské děti; integrated education; special educational needs; Romani children

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:32.

    2012

    1. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. The context of special educational needs of selected pupils in primary education. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty, 2012, 94 s. ISBN 978-80-7464-171-8.

      Klíčová slova anglicky: integrovaná výchova a vzdělávání; speciální pedagogika; děti se zdravotním postižením; romské děti; jazyková gramotnost; pedagogická komunikace; klíčové kompetence; základní školy; integrated education; special education; children with disabilities; Romani children; language literacy; communication in learning and scholarship; key competencies; elementary schools

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:22.

    2011

    1. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 s. ISBN 978-80-7464-022-3.
      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 21. 2. 2021 10:54.
    2. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 s. ISBN 978-80-7464-022-3.
      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:29.

    2010

    1. FRANIOK, Petr, Martin KALEJA a Eva ZEZULKOVÁ. Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2010, 124 s. ISBN 978-80-7368-921-6.
      Digitalizovaný dokument
      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:22.
Zobrazeno: 27. 4. 2024 23:51