-
BAUEROVÁ, Radka a Michal HALAŠKA. Unlocking the metaverse: Determinants of voluntary adoption in e-commerce. Sustainable Futures. 2025, roč. 9, June 2025, s. 1-18. ISSN 2666-1888. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sftr.2025.100436.Článek přístupný na webové stránce online časopisu
angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: Behavioural intention; Consumer perception; Metaverse; Adoption of technology
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 20. 3. 2025 14:26.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/82913/cs -
DINIĆ, Bojana M., Bojana BODROŽA, Roman ŠPERKA, Radka BAUEROVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Darko HINIĆ a Zrinka PUHARIĆ. A Cross-National Perspective of Prejudice-Based Cyberbullying and Cybervictimisation. Online. In Hildegunn Fandrem, James O’Higgins Norman. International Perspectives on Migration, Bullying, and School. 1. vyd. London: Routledge, 2024, s. 148-165. International Perspectives on Migration, Bullying, and School. Implications for Schools, Refugees, and Migrants. ISBN 978-1-032-57133-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781003439202.URL
Název anglicky: A Cross-National Perspective of Prejudice-Based Cyberbullying and Cybervictimisation
RIV/47813059:19520/24:A0000480 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Šperka, Roman (703 Slovensko, garant, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: prejudice-based; bullying; cyberbullying; cybervictimisation; cross-national
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D., učo 18157. Změněno: 3. 12. 2024 13:34.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/81004/cs -
KOPŘIVOVÁ, Veronika a Radka BAUEROVÁ. Fear of Missing out and Its Impact on Consumer Decision Making in Relation to Product Purchases in the Metaverse. Central European Business Review. 2024, roč. 13, č. 4, s. 21-37. ISSN 1805-4854. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.361.Webová adresa článku
RIV/47813059:19520/24:A0000479 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, garant, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: metaverse; fear of missing out; purchasing
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 6. 3. 2025 14:39.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/80963/cs -
BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Veronika KOPŘIVOVÁ. Obchodní operace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.
čeština. Česká republika.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 27. 9. 2024 16:38.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/80202/cs -
ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market. Cham: Springer, 2023, 108 s. SpringerBriefs in Business. ISBN 978-3-031-23573-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0.URL
RIV/47813059:19520/23:A0000379 Odborná kniha. angličtina. Švýcarsko.
Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Mikšík, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí) -- Vavrušková, Lucie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: eCommerce; Online Market; Digital Business; eBusiness; Digitalization; Online Groceries
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D., učo 49931. Změněno: 7. 3. 2023 09:48.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/67682/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Veronika KOPŘIVOVÁ. Preventing Cyberbullying: What Is the Parental Role in this Issue? Acta academica karviniensia. Karviná: SU OPF, 2023, roč. 23, č. 2, s. 18-35. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2023.012.Odkaz na článek
Název anglicky: Preventing Cyberbullying: What Is the Parental Role in this Issue?
RIV/47813059:19520/23:A0000407 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: cyberbullying; online behaviour; parental control; secondary school students
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 15:40.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74081/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Lucie VAVRUŠKOVÁ. REFFERENCE GROUPS AS AN INDICATOR OF FUTURE METAVERSE USE. Online. In Roman Šperka, Petr Suchánek, Jarmila Duháček Šebestová, Radim Dolák, Tomáš Barčák, Radka Bauerová, Šárka Čemerková, Michal Halaška, Radmila Krkošková, Kateřina Matušínská, Jiří Mazurek, Žaneta Rylková, Šárka Zapletalová. 4th International conference on Decision making for Small and Medium- Sized Enterprises. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2023, s. 26-35. ISBN 978-80-7510-554-7.Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
RIV/47813059:19520/23:A0000391 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vavrušková, Lucie (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Attitude; Consumer behaviour; Metaverse; Reference groups; Virtual reality
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 21:01.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/70141/cs -
BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS? E+M Ekonomie a Management. Technická univerzita v Liberci: Wolters Kluwer ČR, a. s., 2023, roč. 26, č. 1, s. 186-205. ISSN 2336-5064. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2023-1-011.Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
Název anglicky: WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS?
RIV/47813059:19520/23:A0000378 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: cluster analysis; consumer segmentation; e-tailing; factor analysis; online grocery shopping; segment profile
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 19:21.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/67641/cs -
ŠPERKA, Roman, Petr SUCHÁNEK, Jarmila DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Radim DOLÁK, Tomáš BARČÁK, Radka BAUEROVÁ, Šárka ČEMERKOVÁ, Michal HALAŠKA, Radmila KRKOŠKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Jiří MAZUREK, Žaneta RYLKOVÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. 4th International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2023, 264 s. ISBN 978-80-7510-554-7.URL
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: ADF test; Granger causality; macroeconomic variables; SME; VEC model
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 1. 4. 2024 17:59.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/70182/cs -
BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Tomáš PRAŽÁK. At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing? Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Faculty of Applied Sciences of WSB University, Dąbrowa Górnicza, 2022, roč. 10, č. 4, s. 29-46. ISSN 2300-5947. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.23762/FSO_VOL10_NO4_2.Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
Název anglicky: At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing?
RIV/47813059:19520/22:A0000349 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: transformed economies; retail industry; retail sales; economic indicators; cointegration
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64382/cs -
VAVRUŠKOVÁ, Lucie a Radka BAUEROVÁ. Metaverse Opportunities from the Perspective of Consumer Segments. Online. In M. P. Hossová, M. Graca a M. Solík. Marketing Identity: Metaverse is the New Universe. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022, s. 353-366. ISBN 978-80-572-0297-4.
angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour; Metaverse; Segmentation; Virtual Environment; Virtual Reality
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 10. 7. 2023 20:29.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/70142/cs -
BAUEROVÁ, Radka. Mezinárodní obchodní operace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, 202 s. ISBN 978-80-7510-494-6.
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 13. 10. 2022 11:16.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/56141/cs -
BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2022.001.Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
Název anglicky: What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most?
RIV/47813059:19520/22:A0000346 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: apophenia; authority bias; bandwagon effect; e-shops; negativity effect; online reviews; processing difficulty effect; story bias
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64281/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Veronika BRACINÍKOVÁ. Customer’s Choice of Purchasing Channel: Do Channel Characteristic, Brand, and Loyalty Matter When Shopping in Hybrid Retailers? Sustainability (Switzerland). 2021, roč. 13, č. 5, s. 1-18. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su13052453.Webová stránka, ze které je dostupný plný text článku
RIV/47813059:19520/21:A0000197 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: purchase channel; online shopping; consumer behavior; customers’ choice; omnichannel; sustainability; brand; loyalty
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 14:18.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/48300/cs -
STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Ekonomika obchodu: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 6. 2021 13:50.
Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51222/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Changes in Online Grocery Shopping: The New Normal for Generation Z? Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2021, s. 15-25. ISBN 978-80-572-0220-2.Odkaz na sborník
angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; Generation Z; Grocery shopping; Retailing
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 21. 1. 2022 12:53.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/56761/cs -
DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK a Radim DOLÁK. International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. In Proceedings. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina, 2021. ISBN 978-80-7510-456-4.URL
angličtina. Česká republika.
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 10:12.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51122/cs -
KOPŘIVOVÁ, Veronika a Radka BAUEROVÁ. Marketplace behaviour: who are the Czech Millennials? Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB, 2021, roč. 9, č. 3, s. 43-57. ISSN 2300-5947. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.23762/FSo_VoL9_no.Webová adresa ukazující na text publikace
RIV/47813059:19520/21:A0000225 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, garant, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour; exploratory factor analysis; marketing communications; Millennials
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 21. 4. 2022 13:20.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/53361/cs -
STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Obchodní organizace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021. ISBN 978-80-7510-448-9.
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 2. 2022 09:40.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/42960/cs -
BAUEROVÁ, Radka. ONLINE GROCERY SHOPPING IS A PRIVILEGE OF MILLENNIAL CUSTOMERS. STILL TRUTH IN COVID-19 PANDEMIC? Acta academica karviniensia. Karviná, 2021, roč. 21, č. 1, s. 15-28. ISSN 2533-7610. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2021.002.Domovská stránka příspěvku
RIV/47813059:19520/21:A0000204 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: customer behaviour; customer profile; development of online grocery shopping; millennials; online grocery shopping
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 20:42.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/51123/cs -
BARTÓK, Ottó, Vratislav KOZÁK a Radka BAUEROVÁ. Online grocery shopping: the customers´ perspective in the Czech Republic. EQUILIBRIUM. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. Torun: INST ECONOMIC RESEARCH-POLAND, 2021, roč. 16, č. 3, s. 679-695. ISSN 1689-765X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24136/eq.2021.025.Odkaz na webovou stránku
Název česky: Online nakupování potravin: pohled zákazníků z České republiky
RIV/47813059:19520/21:A0000223 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Bartók, Ottó (203 Česká republika, garant) -- Kozák, Vratislav (203 Česká republika) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: grocery; e-shop; customer; behaviour; online grocery shopping
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 20:58.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/52881/cs -
DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK a Radim DOLÁK. 3rd International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021, 710 s. ISBN 978-80-7510-457-1.
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnil: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D., učo 18157. Změněno: 11. 7. 2023 10:11.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/58521/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Šárka ZAPLETALOVÁ. CUSTOMERS´ SHOPPING BEHAVIOUR IN OGS: CHENGES CAUSED BY COVID-19. Online. In Ing. Pavel Ondra. DOKBAT 2020 - 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (Vol. 16). 16th. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020, s. 34-48. ISBN 978-80-7454-935-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2020.
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: online grocery shopping; customers; behaviour; customers’ satisfaction; service quality; stockpiling
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 13. 1. 2021 18:25.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/45107/cs -
ZAPLETALOVÁ, Šárka a Radka BAUEROVÁ. The Role of Strategic Planning in SMEs in Times of Turbulent Changes: Perspective of Czech Retail Enterprises. Online. In Soukupová Nikola. Proceedings of the 14th International Scientific Conference INPROFORUM Business Cycles – more than Economic Phenomena. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, 2020, s. 150-154. ISBN 978-80-7394-824-5.URL
Název anglicky: The Role of Strategic Planning in SMEs in Times of Turbulent Changes: Perspective of Czech Retail Enterprises
RIV/47813059:19520/20:A0000178 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: strategic planning; strategy; business success; retail enterprises; strategic decisions;
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D., učo 49931. Změněno: 1. 2. 2021 14:55.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/46425/cs -
KLEPEK, Martin a Radka BAUEROVÁ. Why do retail customers hesitate for shopping grocery online? Technological and Economic Development of Economy. 2020, roč. 26, č. 6, s. 1444-1462. ISSN 2029-4913. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3846/tede.2020.13970.URL
RIV/47813059:19520/20:A0000165 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: consumer behaviour; e-tail; e-commerce; marketing; online grocery shopping; online groceries; retail.
Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 6. 1. 2021 11:32.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44644/cs -
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o., 2019, 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3.
Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32537/cs -
BAUEROVÁ, Radka. CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING. In Šperka, R., P. Suchánek, J. Šebestová, Ž. Rylková, K. Matušínská, J. Mazurek, Š. Čemerková, R. Dolák. 2 nd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2019, s. 17-26. ISBN 978-80-7510-339-0.Webová adresa ukazující na text publikace
RIV/47813059:19520/19:A0000017 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: customer behaviour; generation X; generation Y; grocery retailing; new technologies
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 15:01.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/31524/cs -
BAUEROVÁ, Radka. Online Grocery Shopping Acceptance : The Impact on the Perception of New Technologies and Loyalty in Retailing. Central European Business Review. 2019, roč. 8, č. 3, s. 18-34. ISSN 1805-4854. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18267/j.cebr.216.Webová adresa ukazující text publikace
RIV/47813059:19520/19:A0000016 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: grocery retailing; online grocery shopping; new technologies; technology acceptance; customer behaviour
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Petra Skoumalová, učo 50554. Změněno: 21. 4. 2020 10:43.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/31522/cs -
BAUEROVÁ, Radka. The Development and Perspective of Online Shopping in Connection with Technology Acceptance. Economics Management Innovation. 2019, roč. 11, č. 3, s. 52-63. ISSN 1805-353X.Webová adresa ukazující na text publikace
RIV/47813059:19520/19:A0000056 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Customers´ behaviour; online shopping; forecasting; retail; e-tail; hybrid companies
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Petra Skoumalová, učo 50554. Změněno: 21. 4. 2020 11:21.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33784/cs -
BAUEROVÁ, Radka. Are online sales affected by demographic factors in the Czech Republic? Acta academica karviniensia. Karviná: Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018, roč. 18, č. 1, s. 5-16. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2018.001.Webová stránka ukazující na plný text
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Customer behaviour; demographic factors; demographic segmentation; E-marketing; online purchase; online shopping
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 14:14.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33791/cs -
BAUEROVÁ, Radka. Consumers´ decision-making in online grocery shopping: The impact of services and delivery conditions. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2018, roč. 66, č. 5, s. 1239-1247. ISSN 1211-8516. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/actaun201866051239.Webový odkaz ukazující stránku s plným textem
bosenština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Online grocery shopping; e‑commerce; decision-making process; consumer behaviour; marketing strategy; services; delivery conditions.
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 14:29.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33794/cs -
BAUEROVÁ, Radka. Evaluation of Online Grocery Shopping Based on the Hype Curve Concept. Online. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES. Žilina: Univerzity of Zilina, 2018, s. 1959-1966. ISBN 978-80-8154-249-7.
Název anglicky: Evaluation of Online Grocery Shopping Based on the Hype Curve Concept
RIV/47813059:19520/18:00011149 Stať ve sborníku. angličtina.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Globalization impact; innovations; Hype Curve; Online Grocery Shopping; changes
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/32033/cs -
BAUEROVÁ, Radka. Changes in Marketing Management of Companies Due to the Development of the Internet. Economics Management Innovation. 2018, roč. 10, č. 2, s. 64-73. ISSN 1805-353X.Webová adresa ukazující na text publikace
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Vision; channel distribution; marketing management changes; internet; Internet of things
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 13:46.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33787/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Technology acceptance as a determinant of online grocery shopping adoption. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2018, roč. 66, č. 3, s. 737-746. ISSN 1211-8516. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/actaun201866030737.Webová stránka s plným textem
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Online grocery shopping; technology acceptance model; consumer’s behaviour; structural equation modelling; consumer’s technology acceptance.
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2023 09:47.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33792/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Digitalization of a Grocery Shopping from a Generation Perspective. In L. CABYOVA, R. RYBANSKY and Z. BEZAKOVA,. Proceedings of the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2018: Digital Mirrors. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 243-255. ISBN 978-80-8105-985-8.Webový odkaz na sborník z konference
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Baby Boomers; Consumer Behaviour; Digitalization of Grocery Sales; Generation X; Generation Y; Generations; Online Grocery Shopping; Retail.
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 14:55.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33795/cs -
BAUEROVÁ, Radka. EXISTING APPROACHES TO BUSINESS EXCELLENCE MODELS. In Proceedings of 10th International Scientific Conference "Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics. Karviná: SU OPF Karviná, 2017, s. 1-12. ISBN 978-80-7510-265-2.URL
Název anglicky: EXISTING APPROACHES TO BUSINESS EXCELLENCE MODELS
RIV/47813059:19520/17:00010910 Stať ve sborníku. angličtina.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Business Excellence models; EFQM; BE approaches; Quality Management; Performance measurement; Continuous improvement.
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35944/cs -
BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format. In Conference Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2017. Neuveden: Faculty of Mass Media Communication, 2017, s. 37-49. ISBN 978-80-8105-917-9.
Název anglicky: Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format
RIV/47813059:19520/17:00011019 Stať ve sborníku. angličtina.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour; E-tail; Hedonic motive; Online customer; Online shopping; Retail; Situational factors; Technology literacy; Utilitarian motive
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36020/cs -
BAUEROVÁ, Radka. TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN ONLINE SHOPPING: A LITERATURE REVIEW. In Decision making for Small and Medium Sized Enterprises. Karviná: SU OPF Karviná, 2017, s. 10-18. ISBN 978-80-7510-243-0.URL
Název anglicky: TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN ONLINE SHOPPING: A LITERATURE REVIEW
RIV/47813059:19520/17:00010908 Stať ve sborníku. angličtina.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: E-consumer behaviour; e-shopping; literature review; Technology acceptance model
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35943/cs -
ADÁMEK, Pavel, Radka BAUEROVÁ, Jana KADLUBCOVÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. The Decision Making on Strategy in the Context of Business Excellence Models: The Performance and Strategy. Online. In International Conference on Decision Making for Small and Meidum-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2017, s. 1-9, 8 s. ISBN 978-80-7510-243-0.
Název anglicky: The Decision Making on Strategy in the Context of Business Excellence Models: The Performance and Strategy
RIV/47813059:19520/17:00010919 Stať ve sborníku. angličtina.
Adámek, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Kadlubcová, Jana (203 Česká republika) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: decision making; strategy; business excellence models; performance
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35950/cs
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
Zobrazeno: 7. 4. 2025 13:55