Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market. Cham: Springer. 108 s. SpringerBriefs in Business. ISBN 978-3-031-23573-3. doi:10.1007/978-3-031-23574-0. 2023.
      URL
      RIV: Odborná kniha. angličtina. Švýcarsko.
      Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Mikšík, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí) -- Vavrušková, Lucie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: eCommerce; Online Market; Digital Business; eBusiness; Digitalization; Online Groceries
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D., učo 49931. Změněno: 7. 3. 2023 09:48.
    2. BAUEROVÁ, Radka a Veronika KOPŘIVOVÁ. Preventing Cyberbullying: What Is the Parental Role in this Issue? Acta academica karviniensia. Karviná: SU OPF, roč. 23, č. 2, s. 18-35. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2023.012. 2023.
      Odkaz na článek
      Název anglicky: Preventing Cyberbullying: What Is the Parental Role in this Issue?
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: cyberbullying; online behaviour; parental control; secondary school students

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 19. 12. 2023 08:51.
    3. BAUEROVÁ, Radka a Lucie VAVRUŠKOVÁ. REFFERENCE GROUPS AS AN INDICATOR OF FUTURE METAVERSE USE. In Roman Šperka, Petr Suchánek, Jarmila Duháček Šebestová, Radim Dolák, Tomáš Barčák, Radka Bauerová, Šárka Čemerková, Michal Halaška, Radmila Krkošková, Kateřina Matušínská, Jiří Mazurek, Žaneta Rylková, Šárka Zapletalová. 4th International conference on Decision making for Small and Medium- Sized Enterprises. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 26-35. ISBN 978-80-7510-554-7. 2023.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Attitude; Consumer behaviour; Metaverse; Reference groups; Virtual reality

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 10. 7. 2023 19:50.
    4. BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS? E+M Ekonomie a Management. Technická univerzita v Liberci: Wolters Kluwer ČR, a. s., roč. 26, č. 1, s. 186-205. ISSN 2336-5064. doi:10.15240/tul/001/2023-1-011. 2023.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      Název anglicky: WHO ARE ONLINE GROCERY SHOPPERS?
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: cluster analysis; consumer segmentation; e-tailing; factor analysis; online grocery shopping; segment profile

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 3. 4. 2023 16:56.
    5. ŠPERKA, Roman, Petr SUCHÁNEK, Jarmila DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Radim DOLÁK, Tomáš BARČÁK, Radka BAUEROVÁ, Šárka ČEMERKOVÁ, Michal HALAŠKA, Radmila KRKOŠKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Jiří MAZUREK, Žaneta RYLKOVÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. 4th International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 264 s. ISBN 978-80-7510-554-7. 2023.
      URL
      RIV: Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu. angličtina. Česká republika.
      Šperka, Roman (703 Slovensko, garant, domácí) -- Suchánek, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Duháček Šebestová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Dolák, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Barčák, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Čemerková, Šárka (203 Česká republika, domácí) -- Halaška, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Krkošková, Radmila (203 Česká republika, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Mazurek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Rylková, Žaneta (203 Česká republika, domácí) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ADF test; Granger causality; macroeconomic variables; SME; VEC model
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radmila Krkošková, Ph.D., učo 48703. Změněno: 1. 8. 2023 11:17.

    2022

    1. BAUEROVÁ, Radka, Halina STARZYCZNÁ a Tomáš PRAŽÁK. At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing? Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Faculty of Applied Sciences of WSB University, Dąbrowa Górnicza, roč. 10, č. 4, s. 29-46. ISSN 2300-5947. doi:10.23762/FSO_VOL10_NO4_2. 2022.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      Název anglicky: At what lag should economic indicators be applied to predict sales in a transformed economy? Is it worthwhile when e-tailing?
      RIV/47813059:19520/22:A0000349 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: transformed economies; retail industry; retail sales; economic indicators; cointegration
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.
    2. VAVRUŠKOVÁ, Lucie a Radka BAUEROVÁ. Metaverse Opportunities from the Perspective of Consumer Segments. In M. P. Hossová, M. Graca a M. Solík. Marketing Identity: Metaverse is the New Universe. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava. s. 353-366. ISBN 978-80-572-0297-4. 2022.
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour; Metaverse; Segmentation; Virtual Environment; Virtual Reality

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 10. 7. 2023 20:29.
    3. BAUEROVÁ, Radka. Mezinárodní obchodní operace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 202 s. ISBN 978-80-7510-494-6. 2022.

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 13. 10. 2022 11:16.
    4. BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2022.001. 2022.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      Název anglicky: What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most?
      RIV/47813059:19520/22:A0000346 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: apophenia; authority bias; bandwagon effect; e-shops; negativity effect; online reviews; processing difficulty effect; story bias
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.

    2021

    1. BAUEROVÁ, Radka a Veronika BRACINÍKOVÁ. Customer’s Choice of Purchasing Channel: Do Channel Characteristic, Brand, and Loyalty Matter When Shopping in Hybrid Retailers? Sustainability (Switzerland). roč. 13, č. 5, s. 1-18. ISSN 2071-1050. doi:10.3390/su13052453. 2021.
      Webová stránka, ze které je dostupný plný text článku
      RIV/47813059:19520/21:A0000197 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Braciníková, Veronika (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: purchase channel; online shopping; consumer behavior; customers’ choice; omnichannel; sustainability; brand; loyalty

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 14:18.
    2. STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Ekonomika obchodu: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 17. 6. 2021 13:50.
    3. BAUEROVÁ, Radka a Lucie VAVRUŠKOVÁ. Changes in Online Grocery Shopping: The New Normal for Generation Z? Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius. s. 15-25. ISBN 978-80-572-0220-2. 2021.
      Odkaz na sborník
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; Generation Z; Grocery shopping; Retailing

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 21. 1. 2022 12:53.
    4. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK a Radim DOLÁK. International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. In Proceedings. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. ISBN 978-80-7510-456-4. 2021.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 10:12.
    5. KOPŘIVOVÁ, Veronika a Radka BAUEROVÁ. Marketplace behaviour: who are the Czech Millennials? Forum Scientiae Oeconomia. Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB, roč. 9, č. 3, s. 43-57. ISSN 2300-5947. doi:10.23762/FSo_VoL9_no. 2021.
      Webová adresa ukazující na text publikace
      RIV/47813059:19520/21:A0000225 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, garant, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour; exploratory factor analysis; marketing communications; Millennials

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 21. 4. 2022 13:20.
    6. STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Obchodní organizace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. ISBN 978-80-7510-448-9. 2021.

      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 2. 2022 09:40.
    7. BAUEROVÁ, Radka. ONLINE GROCERY SHOPPING IS A PRIVILEGE OF MILLENNIAL CUSTOMERS. STILL TRUTH IN COVID-19 PANDEMIC? Acta academica karviniensia. Karviná, roč. 21, č. 1, s. 15-28. ISSN 2533-7610. doi:10.25142/aak.2021.002. 2021.
      Domovská stránka příspěvku
      RIV/47813059:19520/21:A0000204 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer behaviour; customer profile; development of online grocery shopping; millennials; online grocery shopping

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 20:42.
    8. BARTÓK, Ottó, Vratislav KOZÁK a Radka BAUEROVÁ. Online grocery shopping: the customers´ perspective in the Czech Republic. EQUILIBRIUM. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. Torun: INST ECONOMIC RESEARCH-POLAND, roč. 16, č. 3, s. 679-695. ISSN 1689-765X. doi:10.24136/eq.2021.025. 2021.
      Odkaz na webovou stránku
      Název česky: Online nakupování potravin: pohled zákazníků z České republiky
      RIV/47813059:19520/21:A0000223 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Bartók, Ottó (203 Česká republika, garant) -- Kozák, Vratislav (203 Česká republika) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: grocery; e-shop; customer; behaviour; online grocery shopping
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 20:58.
    9. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA, Petr SUCHÁNEK, Šárka ČEMERKOVÁ, Žaneta RYLKOVÁ, Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Radka BAUEROVÁ, Jiří MAZUREK a Radim DOLÁK. 3rd International Conference on Decision Making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 710 s. ISBN 978-80-7510-457-1. 2021.

      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D., učo 18157. Změněno: 11. 7. 2023 10:11.

    2020

    1. BAUEROVÁ, Radka a Šárka ZAPLETALOVÁ. CUSTOMERS´ SHOPPING BEHAVIOUR IN OGS: CHENGES CAUSED BY COVID-19. In Ing. Pavel Ondra. DOKBAT 2020 - 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (Vol. 16). 16th. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. s. 34-48. ISBN 978-80-7454-935-9. doi:10.7441/dokbat.2020. 2020.
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: online grocery shopping; customers; behaviour; customers’ satisfaction; service quality; stockpiling
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 13. 1. 2021 18:25.
    2. ZAPLETALOVÁ, Šárka a Radka BAUEROVÁ. The Role of Strategic Planning in SMEs in Times of Turbulent Changes: Perspective of Czech Retail Enterprises. In Soukupová Nikola. Proceedings of the 14th International Scientific Conference INPROFORUM Business Cycles – more than Economic Phenomena. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice. s. 150-154. ISBN 978-80-7394-824-5. 2020.
      URL
      Název anglicky: The Role of Strategic Planning in SMEs in Times of Turbulent Changes: Perspective of Czech Retail Enterprises
      RIV/47813059:19520/20:A0000178 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: strategic planning; strategy; business success; retail enterprises; strategic decisions;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D., učo 49931. Změněno: 1. 2. 2021 14:55.
    3. KLEPEK, Martin a Radka BAUEROVÁ. Why do retail customers hesitate for shopping grocery online? Technological and Economic Development of Economy. roč. 26, č. 6, s. 1444-1462. ISSN 2029-4913. doi:10.3846/tede.2020.13970. 2020.
      URL
      RIV/47813059:19520/20:A0000165 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer behaviour; e-tail; e-commerce; marketing; online grocery shopping; online groceries; retail.

      Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 6. 1. 2021 11:32.

    2019

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o. 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3. 2019.
      Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
      RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
    2. BAUEROVÁ, Radka. CUSTOMERS´ PERSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES IN GROCERY RETAILING. In Šperka, R., P. Suchánek, J. Šebestová, Ž. Rylková, K. Matušínská, J. Mazurek, Š. Čemerková, R. Dolák. 2 nd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. s. 17-26. ISBN 978-80-7510-339-0. 2019.
      Webová adresa ukazující na text publikace
      RIV/47813059:19520/19:A0000017 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: customer behaviour; generation X; generation Y; grocery retailing; new technologies

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 15:01.
    3. BAUEROVÁ, Radka. Online Grocery Shopping Acceptance : The Impact on the Perception of New Technologies and Loyalty in Retailing. Central European Business Review. roč. 8, č. 3, s. 18-34. ISSN 1805-4854. doi:10.18267/j.cebr.216. 2019.
      Webová adresa ukazující text publikace
      RIV/47813059:19520/19:A0000016 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: grocery retailing; online grocery shopping; new technologies; technology acceptance; customer behaviour
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Petra Skoumalová, učo 50554. Změněno: 21. 4. 2020 10:43.
    4. BAUEROVÁ, Radka. The Development and Perspective of Online Shopping in Connection with Technology Acceptance. Economics Management Innovation. roč. 11, č. 3, s. 52-63. ISSN 1805-353X. 2019.
      Webová adresa ukazující na text publikace
      RIV/47813059:19520/19:A0000056 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Customers´ behaviour; online shopping; forecasting; retail; e-tail; hybrid companies
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Petra Skoumalová, učo 50554. Změněno: 21. 4. 2020 11:21.

    2018

    1. BAUEROVÁ, Radka. Are online sales affected by demographic factors in the Czech Republic? Acta academica karviniensia. Karviná: Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, roč. 18, č. 1, s. 5-16. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2018.001. 2018.
      Webová stránka ukazující na plný text
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Customer behaviour; demographic factors; demographic segmentation; E-marketing; online purchase; online shopping
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 14:14.
    2. BAUEROVÁ, Radka. Consumers´ decision-making in online grocery shopping: The impact of services and delivery conditions. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. roč. 66, č. 5, s. 1239-1247. ISSN 1211-8516. doi:10.11118/actaun201866051239. 2018.
      Webový odkaz ukazující stránku s plným textem
      bosenština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Online grocery shopping; e‑commerce; decision-making process; consumer behaviour; marketing strategy; services; delivery conditions.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 14:29.
    3. BAUEROVÁ, Radka. Evaluation of Online Grocery Shopping Based on the Hype Curve Concept. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES. Žilina: Univerzity of Zilina. s. 1959-1966. ISBN 978-80-8154-249-7. 2018.
      Název anglicky: Evaluation of Online Grocery Shopping Based on the Hype Curve Concept
      RIV/47813059:19520/18:00011149 Stať ve sborníku. angličtina.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Globalization impact; innovations; Hype Curve; Online Grocery Shopping; changes

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.
    4. BAUEROVÁ, Radka. Changes in Marketing Management of Companies Due to the Development of the Internet. Economics Management Innovation. roč. 10, č. 2, s. 64-73. ISSN 1805-353X. 2018.
      Webová adresa ukazující na text publikace
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Vision; channel distribution; marketing management changes; internet; Internet of things

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 13:46.
    5. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Technology acceptance as a determinant of online grocery shopping adoption. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. roč. 66, č. 3, s. 737-746. ISSN 1211-8516. doi:10.11118/actaun201866030737. 2018.
      Webová stránka s plným textem
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Online grocery shopping; technology acceptance model; consumer’s behaviour; structural equation modelling; consumer’s technology acceptance.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2023 09:47.
    6. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Digitalization of a Grocery Shopping from a Generation Perspective. In L. CABYOVA, R. RYBANSKY and Z. BEZAKOVA,. Proceedings of the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2018: Digital Mirrors. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava. s. 243-255. ISBN 978-80-8105-985-8. 2018.
      Webový odkaz na sborník z konference
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Baby Boomers; Consumer Behaviour; Digitalization of Grocery Sales; Generation X; Generation Y; Generations; Online Grocery Shopping; Retail.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 14:55.

    2017

    1. BAUEROVÁ, Radka. EXISTING APPROACHES TO BUSINESS EXCELLENCE MODELS. In Proceedings of 10th International Scientific Conference "Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics. Karviná: SU OPF Karviná. s. 1-12. ISBN 978-80-7510-265-2. 2017.
      URL
      Název anglicky: EXISTING APPROACHES TO BUSINESS EXCELLENCE MODELS
      RIV/47813059:19520/17:00010910 Stať ve sborníku. angličtina.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Business Excellence models; EFQM; BE approaches; Quality Management; Performance measurement; Continuous improvement.

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    2. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format. In Conference Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2017. Neuveden: Faculty of Mass Media Communication. s. 37-49. ISBN 978-80-8105-917-9. 2017.
      Název anglicky: Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format
      RIV/47813059:19520/17:00011019 Stať ve sborníku. angličtina.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour; E-tail; Hedonic motive; Online customer; Online shopping; Retail; Situational factors; Technology literacy; Utilitarian motive

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
    3. BAUEROVÁ, Radka. TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN ONLINE SHOPPING: A LITERATURE REVIEW. In Decision making for Small and Medium Sized Enterprises. Karviná: SU OPF Karviná. s. 10-18. ISBN 978-80-7510-243-0. 2017.
      URL
      Název anglicky: TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN ONLINE SHOPPING: A LITERATURE REVIEW
      RIV/47813059:19520/17:00010908 Stať ve sborníku. angličtina.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: E-consumer behaviour; e-shopping; literature review; Technology acceptance model

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    4. ADÁMEK, Pavel, Radka BAUEROVÁ, Jana KADLUBCOVÁ a Šárka ZAPLETALOVÁ. The Decision Making on Strategy in the Context of Business Excellence Models: The Performance and Strategy. In International Conference on Decision Making for Small and Meidum-Sized Enterprises. Conference Proceedings. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. s. 1-9, 8 s. ISBN 978-80-7510-243-0. 2017.
      Název anglicky: The Decision Making on Strategy in the Context of Business Excellence Models: The Performance and Strategy
      RIV/47813059:19520/17:00010919 Stať ve sborníku. angličtina.
      Adámek, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Kadlubcová, Jana (203 Česká republika) -- Zapletalová, Šárka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: decision making; strategy; business excellence models; performance

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Zobrazeno: 29. 3. 2024 15:27