Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. KALEJA, Martin. Aktivní vystoupení v Rádiu NERV, STR Slovensko. In Národnostní magazín Rómské slovo rádia NERV STR Slovensko, 02.04.2020, 8.-20.min.(12min.). 2020.
    2. KALEJA, Martin. Člen komise pro státní doktorské zkoušky ve studijním programu Pedagogika,. Komise pro státní doktorskou zkoušku ve studijní programu Pedagogika, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wroclaw, 2020 - 2020.
    3. KALEJA, Martin. Člen komise pro státní doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika a oponent disertační práce. Komise pro doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika, 2020 - 2020.
    4. KALEJA, Martin. Člen vedeckého výboru doktorandskej konferencie Pedagogické fakulty Prešovskej univerzity v Prešove. Vedecká rada konference, 2020 - 2020.
    5. KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní vědecké konference QUAERE 2020. QUAERE - Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů, 2020 - 2020.
    6. KALEJA, Martin. Etopedická diagnostika: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2020, 145 s. ISBN 978-80-7510-397-0.
    7. KALEJA, Martin. Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.. Online. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2020.
    8. KALEJA, Martin. Formulace a definice návrhu usnesení v oblasti vzdělávání Romů. In v rámci zasedání Rady vlády pro záležitosti romské menšiny. Praha: Úřad vlády České republiky. 2020.
    9. KALEJA, Martin, Tatiana DUBAYOVÁ, Hedviga HAFIČOVÁ, Edina KOVÁCS a Tímea CÉGLEGI. Mentor and Social Support as Factors of Resilience and School Success. 1rst edition. Warszawa: Osródek Wydawniczno-Poligraficzny SIM Hana Bicz, 2020, 109 s. Warszawa. ISBN 978-83-64157-73-8.
    10. KALEJA, Martin. Návrhy k diskuzi a k projednání definičního rámce usnesení a indikátorů, včetně dalších komponent tvorby plánované Strategie romské integrace do roku 2030. In Setkání s vládní zmocněnkyní pro lidská práva s prof. PhDr. Helenou Válkovou, Ph.D., ve věci tvorby plánované Strategie romské integrace na léta 2021-2030. Praha: Úřad vlády ČR. 2020.
    11. KALEJA, Martin. Oponent disertační práce a člen komise pro státní doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika. Komise pro doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika, 2020 - 2020.
    12. KALEJA, Martin. Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe. In 23. odborný panel "Příprava programů DVPP pro společné vzdělávání" projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem Národního pedagogického institutu v Praze. 2020.
    13. KALEJA, Martin. Percepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi. In Těžiště profesního rozvoje pedagogů. Praha: Národní pedagogický institut ČR. 2020.
    14. KALEJA, Martin. Pohled odborníka na vybrané otázky k inkluzi a spolupráci v mezinárodním kontextu. In Erasmus + pro všechny. Diskuzní fórum k inkluzi v mezinárodní spolupráci, Praha: Dům zahraniční spolupráce. 2020.
    15. KALEJA, Martin. Předseda výboru RVZRM. Výbor pro vzdělávání Romů, Úřad vlády České republiky, 2020 - 2024.
    16. KALEJA, Martin. Příklady praxe vzdělávání žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami. In Webinář APIV A Národního pedagogického institutu v Praze. 2020.
    17. KALEJA, Martin. STÁLE (NE)SLÝCHANÉ DISKURZY V SOUČASNÉM ČESKÉM ŠKOLSTVÍ: A VÍME CO S TÍM?. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2020 roč. X. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020, s. 660-668. ISBN 978-80-87952-32-0.
    18. KALEJA, Martin. Stále (ne)slýchané diskurzy v současném českém školství: Víme co s tím? In Interdisciplinární mezinárodní vědecké konferenci QUAERE 2020 (roč. X.). 2020.
    19. KALEJA, Martin. Zasedání Výboru pro vzdělávání Romů, Rada vlády pro záležitosti romské menšiny. 2020.

    2019

    1. KALEJA, Martin. Civil Society mobilization in community awareness of inclusive educational outcomes. In DIRECTORATE GENERAL OF DEMOCRACY, Directorate of Anti-Discrimination Roma and Travellers Team, Council of Europe Dialogue with Roma and Traveller Civil Society, 8th Meeting in Strasbourgh 10th - 11the October 2019, Protecting the right of Roma and Traveller children to equal access to quality education. Fighting school segregation through inclusive education. 2019.
    2. KALEJA, Martin a Zlatuše KRPCOVÁ. Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? první. Opava: webové stránky FVP v Opavě, 2019.
    3. KALEJA, Martin. Člen vědeckého výboru mezinárodní konference. International Scientific Committee of CER Comparative European Research 11th International Scientific Conference for PhD students of EU countries, March 25th - 29th 2019, 2019 - 2019.
    4. KALEJA, Martin. Člen habilitačného konania PhDr. Hermíny Marekovej, PhD. a oponent habilitační práce. Habilitační komise ve věci řízení pro udělení vědecko-pedagogické hodnosti "docent" ve vědním oboru Sociálna práca, Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2019 - 2020.
    5. KALEJA, Martin. Člen habilitační komise habilitačního řízení PhDr. Jarmily Šebestovej, PhD. Habilitační komise, Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, 2019 - 2020.
    6. KALEJA, Martin. Člen komise pro státní doktorské zkoušky a oponent disertační práce ve studijním programu Sociální práce. Komise pro státní doktorskou zkoušku ve studijní programu Sociální práce, Vysoká škola zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety, n.o., v Bratislave, 2019 - 2019.
    7. KALEJA, Martin. Člen mezinárodní vědecké rady časopisu. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Studies In Special Education, 2019 - 2020. ISSN 2585-7363.
    8. KALEJA, Martin. Člen oborové rady Pedagogika. Oborová rada Pedagogiky na Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczym im. J. Dlugosza w Czestochowie, 2019 - 2021.
    9. KALEJA, Martin. Člen odborného panelu. Odborná platforma společného vzdělávání. Národní pedagogický institut České republiky, 2019 - 2020.
    10. KALEJA, Martin. Člen Rady vlády České republiky. Rada vlády pro záležitosti romské menšiny, Úřad vlády České republiky, 2019 - 2023.
    11. KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní konference. Člen výboru mezinárodní konference QUAERE Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů, 2019 - 2019.
    12. KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní konference. len výboru mezinárodní konference QUAERE Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů, 2019 - 2019.
    13. KALEJA, Martin a Daniel KUKLA. Discussion of Czech Institutional School Education With a Focus On Selected Challenges. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2019. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019, s. 597-587, 9 s. ISBN 978-80-87952-30-6.
    14. KALEJA, Martin a Eva NYKLOVÁ. Diskurz a reflexe ke studiu třetího stupně vysokoškolského vzdělávání u nás a v zahraničí (aneb školitel jako mentor). 2019.
    15. KALEJA, Martin. Dyadic Perspectives On Social Inclusion And Social Pathology: The Research, Theoretical And Practical Perspectives. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, roč. 05, č. 01, s. 7-8. ISSN 2464-5877.
    16. KALEJA, Martin. E-learningová opora Vysokoškolské vzdělávání z perspektivy studijní (ne)úspěšnosti se zaměřením na studenty. Online. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2019.
    17. KALEJA, Martin. Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší. In Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019.
    18. KALEJA, Martin. INTERNATIONAL PROJECT CONFERENCE FOCUSING ON SCHOOL INCLUSION TAKING PART AT SILESIAN UNIVERSITY IN OPAVA. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019, roč. 05, č. 01, s. 53-54. ISSN 2464-5877. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/spp.2019.009.
    19. KALEJA, Martin a Zlatuše KRPCOVÁ. International Student Conference „ANALYSIS OF ROMA UNIVERSITY STUDENTS NARRATIVES - EXAMPLES OF GOOD PRACTICE OF MENTORING“ (International Visegrad Fund, No. 21830131). 2019.
    20. KALEJA, Martin. KEY ISSUES IN CURICULUM OF CZECH INSTITUTIONAL SCHOOL EDUCATION. In CER Comparative European Research 11th International Scientific Conference for PhD students of EU countries. 2019. ISBN 978-1-9993071-2-7.
    21. KALEJA, Martin. KEY ISSUES IN CURRICULUM OF CZECH INSTITUTIONAL SCHOOL EDUCATION. Online. In Michael McGreevy, Robert Rita. CER Comparative European Research 2019. Proceedings | Research Track of the 11th Biannual CER Comparative European Research Conference International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries. London: Sciemcee Publishing, 2019, s. 114-117. ISBN 978-1-9993071-2-7.
    22. KALEJA, Martin a Daniel KUKLA. Kompetence pedagogických pracovníků v kontextu školního institucionalizovaného vzdělávání se zaměřením na perspektivu sociokulturní jedinečnosti dětí a žáků. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. SAPERE AUDE 2019. Společnost a profese učitele. první. Hradec Králové: © MAGNANIMITAS, 2019, s. 64-69, 5 s. ISBN 978-80-87952-29-0.
    23. KALEJA, Martin. Mentoring from a researcher's position. In International Student Conference „ANALYSIS OF ROMA UNIVERSITY STUDENTS NARRATIVES - EXAMPLES OF GOOD PRACTICE OF MENTORING“. 2019.
    24. KALEJA, Martin. Metodologické pojednání o výzkumu studijní neúspěšnosti v terciárním vzdělávání. Online. In Martin Kaleja. Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvů z mezinárodního konferenčního workshopu. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, s. 25-35, 119 s. ISBN 978-80-7510-329-1.
    25. KALEJA, Martin. Metodologie zkoumání problematiky vysokoškolského vzdělávání. In Mezinárodní odborný tematický workshop s názvem „Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu. 2019.
    26. KALEJA, Martin. Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019.
    27. KALEJA, Martin. Mezinárodní odborný tematický workshop na téma "Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu". 2019.
    28. KALEJA, Martin. Mezinárodní vědecká a odborná konference Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. 2019.
    29. KALEJA, Martin. Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, 119 s. ISBN 978-80-7510-329-1.
    30. KALEJA, Martin. NEWS FROM EUROPE ON THE ISSUES OF INCLUSIVE POLICIES. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, roč. 5, č. 2, s. 65-67. ISSN 2464-5877. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/spp.2019.016.
    31. KALEJA, Martin. ON SOME SELECTED ASPECTS OF SOCIAL ENVIRONMENT, FAMILY AND SCHOOL. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, č. 5, s. 2, 7-8. ISSN 2464-5877.
    32. KALEJA, Martin a Beata Maria NOWAK. Polský jazyk pro speciální pedagogy: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, 120 s. ISBN 978-80-7510-345-1.
    33. KALEJA, Martin a Beata Maria NOWAK. Polský jazyk pro speciální pedagogy. In E-learning kurz pro studenty studijního programu Speciální pedagogika Fakulty veřejných politik v Opavě.. Online. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019.
    34. KALEJA, Martin. Poradenská psychologie. In E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019.
    35. KALEJA, Martin. Poradenství a intervence u dětí a žáků s poruchami chování: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, 138 s. ISBN 978-80-7510-362-8.
    36. KALEJA, Martin. Poradenství a intervence u dětí a žáků s poruchami chování. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019.
    37. KALEJA, Martin. Posuňme inkluzi ve vzdělávání Romů o krok dál. Online. In Martin Kaleja, Eva Nyklová, Marie Vítková. Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference. první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, s. 6 - 14. ISBN 978-80-7510-381-9.
    38. KALEJA, Martin. Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference. Mezinárodní vědecký výbor mezinárodní vědecká a odborná konference, 2019 - 2019.
    39. KALEJA, Martin. Předseda vědeckého výboru mezinárodního odborného sympozia. výbor mezinárodního odborného sympozia s názvem Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách?, 2019 - 2019.
    40. KALEJA, Martin. Předseda výboru mezinárodního odborného workshopu. Výbor mezinárodního odborného workshopu s názvem Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu, 2019 - 2019.
    41. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy. Online. In Martin Kaleja, Eva Nyklová, Marie Vítková. Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, s. 15 - 24. ISBN 978-80-7510-381-9.
    42. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga v kontextu školní edukace romských žáků základních škol - teoretické a výzkumné problémy. In Sapere Aude Scientific Conference with International participation. 2019.
    43. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga v kontextu školní edukace romských žáků základních škol - teoretické a výzkumné problémy. In Sapere Aude Scientific Conference with International participation. 2019.
    44. KALEJA, Martin. Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě. In Mezinárodní odborná a vědecká konference Rodina, škola a přátelé na cestě ke společnému kvalitnímu vzdělávání. 2019.
    45. KALEJA, Martin. Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společné-mu vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, 107 s. ISBN 978-80-7510-381-9.
    46. KALEJA, Martin a Zlatuše KRPCOVÁ. Rodina, škola a přátelé na cestě ke společnému kvalitnímu vzdělávání. první. Opava: weobové stránky FVP v Opavě, 2019.
    47. KALEJA, Martin. Sociální a multikulturní aspekty v kurikulu obligatorního vzdělávání E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019.
    48. KALEJA, Martin. Sociologie dětství a dítěte: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019, 142 s. ISBN 978-80-7510-347-5.
    49. KALEJA, Martin. Sociologie dětství a dítěte. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019.
    50. KALEJA, Martin. Šéfredaktor časopisu Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention, 2019 - 2020. ISSN 2464-5877.
    51. KRPCOVÁ, Zlatuše a Martin KALEJA. „Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu“. první. Opava, 2019.
    52. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Výzkum zaměřený na metodologické aspekty zkoumání přístupů pedagogů a jejich angažovanosti v povinném vzdělávání: se zaměřením na sociálně vyloučené (romské) žáky. GRANT journal. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2019, roč. 08, č. 01, s. 14-20. ISSN 1805-062X.
    53. KALEJA, Martin. Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami. první. Praha: Národní ústav pro vzdělávání v Praze, 2019, 26 s.
    54. KALEJA, Martin. Workshop pro rodiče žáků a pedagogické pracovníky škol a školských zařízení pro rozvoj vzájemné spolupráce. 2019.
    55. KALEJA, Martin. Workshop pro rodiče žáků a pedagogické pracovníky škol a školských zařízení pro rozvoj vzájemné spolupráce. 2019.
    56. KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.
    57. KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.
    58. KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.
    59. KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.

    2018

    1. KALEJA, Martin. Czlonek Rady Naukowej. Wydzial Pedagogiczny, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im J. Dlugosza w Czestochowie, 2018 - 2019.
    2. KALEJA, Martin. Člen vědecké rady časopisu. Vědecká rada periodika DIAGNOSTIKA A PORADENTSTVÍ v pomáhajících profesích Vědecký recenzovaný časopis, 2018 - 2018.
    3. KALEJA, Martin. Člen vědecké rady fakulty. Člen Rady Naukowej Wydzialu Pedagogicznego Uniwersytetu Humanictyczno-Przyrodniczy im J. Dlugosza w Czestochowie, 2018 - 2019.
    4. KALEJA, Martin. Člen vědeckého výboru mezinárodní konference. International Scientific Committee of CER Comparative European Research 2018, International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries October 29-31, 2018, London, 2018 - 2018.
    5. KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní konference. Vědecký výbor mezinárodní konference s názvem Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018, 2018 - 2018.
    6. KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. Hl. řešitel Martin Kaleja, 2018.
    7. KALEJA, Martin. K metodologii výzkumu studijní neúspěšnosti ve vysokoškolském vzdělávání. In Mezinárodní tematický workshop pro akademické pracovníky: Multidimenzionální proporcionalita a její kontexty studijní neúspěšnosti v terciárním vzdělávání. 2018.
    8. KALEJA, Martin. Mezinárodní tematický workshop pro akademické pracovníky: Multidimenzionální proporcionalita a její kontexty studijní neúspěšnosti v terciárním vzdělávání. 2018.
    9. KALEJA, Martin a Jitka SKOPALOVÁ. Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.
    10. KALEJA, Martin. Předseda Pracovní skupiny pro vzdělávání Romů. Pracovní skupina pro vzdělávání Romů, Rada vlády pro záležitosti romské menšiny, Úřad vlády České republiky, 2018.
    11. KALEJA, Martin. Předseda vědeckého výboru. Vědecký výbor mezinárodní konference Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství, 2018 - 2018.
    12. KALEJA, Martin. Reflexe kurikulárního obsahu školního vzdělávání v kontextu institucionálních podmínek v České republice. GRANT journal. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2018, roč. 07, č. 02, s. 24-30. ISSN 1805-0638.
    13. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Research on Teacher Engagement or on Typology of (Un)Engaged Teachers in Contemporary Education. In Educational Challenges in Central Europe, Olomouc. 2018.
    14. KALEJA, Martin. Slezská univerzita v Opavě jako komunita v realizaci výzkumu Fakulty veřejných politik v Opavě. In Webové stránky Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě. online, 2018.
    15. JANKŮ, Kateřina a Martin KALEJA. Snoezelen v praxi speciální pedagogiky a v jejím výzkumu. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2018. Učitel, žák, psycholog. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2018, s. 81-87, 8 s. ISBN 978-80-87952-25-2.
    16. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Sociálně pedagogické aspekty ve vzdělávání sociálně exkludovaných romských dětí a žáků v profesi pedagoga. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. Volume IX. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2018, s. 872-879. ISBN 978-80-87952-27-6.
    17. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Sociálně pedagogické aspekty ve vzdělávání sociálně exkludovaných romských dětí a žáků v profesi pedagoga. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. 2018.
    18. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Specifika edukace sociálně vyloučených žáků základních škol. In Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství, Opava. 2018.
    19. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Dušan JANÁK. Systémová komplementarita (ve) vzdělávání: od teorie obecnosti k realizaci vlastního výzkumu a efektivní intervenci v praxi. In Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.
    20. KOLAŘÍKOVÁ, Marta a Martin KALEJA. Tematický workshop pro studenty prvních ročníků prezenční formy studia: Otázky a výzvy ve vysokoškolském vzdělávání I. 2018.
    21. KOLAŘÍKOVÁ, Marta a Martin KALEJA. Tematický workshop pro studenty prvních ročníků prezenční formy studia: Otázky a výzvy ve vysokoškolském vzdělávání II. 2018.
    22. KALEJA, Martin. Tentokrát jde k tabuli ředitel! In Webové stránky Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě. online, 2018.
    23. JANKŮ, Kateřina a Martin KALEJA. Trilinearita Snoezelenu ve speciálněpedagogickém výzkumu. GRANT journal. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2018, roč. 7, č. 01, s. 52-56. ISSN 1805-062X.
    24. KALEJA, Martin. Variability Of The Perception Of Dropping-Out Of Czech Higher Education System. In The International Conference on Research in Education, Teaching and Learning. 2018.
    25. KALEJA, Martin a Martina VACULÍKOVÁ. Výroční mezinárodní vědecká konference ČPdS na Fakultě veřejných politik v Opavě. In Webové stránky Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě. online, 2018.
    26. KALEJA, Martin a Lada ČERVEŇÁKOVÁ. Výzvy pro současnou pedagogickou praxi v kontextu školní edukace dětí a žáků pocházejících z jiného socio-kulturního prostředí. Online. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. Volume IX. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2018, s. 897-905. ISBN 978-80-87952-27-6.
    27. KALEJA, Martin a Lada ČERVEŇÁKOVÁ. Výzvy pro současnou pedagogickou praxi v kontextu školní edukace dětí a žáků pocházejících z jiného socio-kulturního prostředí. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. 2018.
    28. KALEJA, Martin a Lada ČERVEŇÁKOVÁ. Výzvy pro současnou pedagogickou praxi v kontextu školní edukace dětí a žáků pocházejících z jiného socio-kulturního prostředí. Online. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 2018. ISBN 978-80-87952-27-6.
    29. KALEJA, Martin. Vyžádaná přednáška k tématu Školní asistenti. In Čtvrté metodické setkání školních asistentů v rámci projektu „Podpora inkluze v Moravskoslezském kraji“, reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000247. Občanská poradna JEKHETANE - SPOLEČNĚ, Ostrava. 2018.
    30. KALEJA, Martin. Vyžádaná přednáška na téma Obraz dítěte ze znevýhodněného prostředí při vstupu na ZŠ. In Veletrh inkluze. 2. populárně - odborný veletrh na Cyrilometodějské teologické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. 2018.
    31. KALEJA, Martin. Vyžádaná přednáška Úřadu Vlády České republiky k tématu: Impact of Mainstream Education Policy on Roma. In Aktivizace a zmocňování romských aktérů prostřednictvím Národní romské platformy III. Praha: Úřad Vlády České republiky, 12. 06. 2018. 2018.
    32. KALEJA, Martin. Workshop pro pedagogické pracovníky, sociální pracovníky a rodiče k podpoře vzájemné efektivní komunikace. 2018.

    2017

    1. KALEJA, Martin. Editorial. Prologue to the first issue of the third volume of Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik, 2017, roč. 3, č. 1, s. 7-8. ISSN 2464-5877.
    2. KALEJA, Martin. Editorial Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2017, roč. 3, č. 2, s. 7. ISSN 2464-5877.
    3. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání. In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, s. 18-26. ISBN 978-80-87952-21-4.
    4. KALEJA, Martin a Marek CETKOVSKÝ. How to Interconnect Research and Development in Educational Practice. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik, 2017, roč. 3, č. 1, s. 65-67. ISSN 2464-5877.
    5. KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. 2017.
    6. ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK. Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. 2017, 171 s. ISBN 978-80-7464-884-7.
    7. KALEJA, Martin. Metodický text pro pedagogické pracovníky pro práci s rodiči romských žáků. první. Praha: Slovo 21, z. s., 2017. ISBN 978-80-907005-0-5.
    8. KALEJA, Martin. Metodický text pro pedagogické pracovníky romských žáků základních škol. první. Praha: Slovo 21, z. s., 2017. ISBN 978-80-905715-9-4.
    9. KALEJA, Martin. Mezinárodní tematický seminář: Rodina v širších a užších sociálně vědních kontextech. 2017.
    10. KALEJA, Martin. Niepowodzenia szkolne jako przyczyna niedostosowania społecznego. Krytyczna refleksja obiektywnych i subiektywnych predyktorów. In Horyzonty resocjalizacji: Edukacjam Prewencja, Profilaktyka. 2017.
    11. KALEJA, Martin. Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí. OP VVV Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání. hl. řešitel Martin Kaleja, 2017.
    12. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné kroky. In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, s. 44-51. ISBN 978-80-87952-21-4.
    13. KALEJA, Martin a Eva ŠOTOLOVÁ. Systémový rámec prevence versus dysfunkce rodinných struktur v důsledku drogové dependence. In Proměny rodiny - Rodina se závislým jedincem. Family Transformations VII. A family with an addicted individual. 2017.
    14. KALEJA, Martin. Terciární vzdělávání v aplikovaném měnícím se výzkumném schématu. In Škola pro všechny aneb interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách. 2017.
    15. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel? In Miriam Prokešová. Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa. 1. vydání. Ostrava: Česká pedagogická společnost, 2017, s. 233-247. ISBN 978-80-905245-6-9.
    16. KALEJA, Martin. Zástupce vedoucího redaktora časopisu Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention, 2017. ISSN 2464-5877.

    2016

    1. KALEJA, Martin. Czlonek Rady Naukowej. Rada Naukowa Instytutu Nauk Pedagogicznych Wysza Szkola Nauk Spolecznych Pedagogium w Warszawie, 2016 - 2017.
    2. KALEJA, Martin. Člen vědecké rady. Vědecká rada Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2016 - 2020.
    3. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu. Online. In Petr Hlaďo. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICCOLE 2016. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016, s. 198-208.
    4. KALEJA, Martin a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.
    5. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Preparedness of Czech Primary School Teachers for Inclusive Primary Education. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, roč. 9, č. 1, s. 101-132, 34 s. ISSN 2543-8409.
    6. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Marta KOLAŘÍKOVÁ, Pavel MÜHLPACHR a Marie VÍTKOVÁ. Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí. hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.
    7. KALEJA, Martin. Sociálně exkludované rodinné prostředí žáka, aneb není jedno kde a jak. In Proměny rodiny VI. „Rodina a chudoba“. 2016.
    8. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostrava, 2016, 112 s. ISBN 978-80-7464-840-3.
    9. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016, 112 s. ISBN 978-80-7464-840-3.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva a Martin KALEJA. The preparedness of pupils in primary school education to use reading as a tool of knowledge. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, roč. 10, č. 2, s. 11-40. ISSN 2543-8409.

    2015

    1. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. CZECH ROMA PUPILS IN PRIMARY SCHOOL SYSTEM: QUESTIONS OF EXCLUSION AND INCLUSION. In EDULEARN15 Proceedings. 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spain: IATED, 2015, s. 8375-8385. ISBN 978-84-606-8243-1.
    2. KALEJA, Martin. Člen pracovní skupiny RVZRM. Pracovní skupina pro vzdělávání Romů při Radě Vlády České republiky pro záležitosti romské menšiny, 2015.
    3. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Petr ADAMUS a Pavel MÜHLPACHR. Etnografie školy jako edukační realita současnosti. Vydání první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015, 115 s. ISBN 978-80-7510-192-1.
    4. KALEJA, Martin. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2015, 109 s. vydání první. ISBN 978-80-7510-160-0.
    5. KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Dušan JANÁK. Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice , ESF OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. hl. řešitel Martin Kaleja, 2015.
    6. ADAMUS, Petr, Petr FRANIOK, Martin KALEJA a Eva ZEZULKOVÁ. Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2015, 131 s. ISBN 978-80-7464-798-7.

    2014

    1. KALEJA, Martin. Člen Rady vlády pro záležitosti romské menšiny. Rada Vlády pro záležitosti romské menšiny, 2014 - 2019.
    2. KALEJA, Martin. Determinanty edukace sociálně vyloučených žáků z pohledu speciální pedagogiky. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 247 s. ISBN 978-80-7464-544-0.
    3. KALEJA, Martin. Edukace dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-630-0.
    4. KALEJA, Martin. Inkluzivní dimenze primárního a sekundárního vzdělávání ve speciální pedagogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-692-8.
    5. KALEJA, Martin. Inkluzivní dimenze primárního a sekundárního vzdělávání ve speciální pedagogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-692-8.
    6. KALEJA, Martin a Taťána GÖBELOVÁ. Inkluzivní vzdělávání žáků mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 264 s. ISBN 978-80-7464-674-4.
    7. KALEJA, Martin a Taťána GÖBELOVÁ. Inkluzivní vzdělávání žáků mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 264 s. ISBN 978-80-7464-674-4.
    8. KJUČUKOV, Christo Slavov, Martin KALEJA a Milan SAMKO. Linguistic, cultural and educational issues of Roma. 2014, 321 s. Roma, 01. ISBN 978-3-86288-582-4.
    9. KJUČUKOV, Christo Slavov, Martin KALEJA a Milan SAMKO. Linguistic, cultural and educational issues of Roma. Muechen: LINCOM GmbH, 2014, 321 s. Roma, 01. ISBN 978-3-86288-582-4.
    10. KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ, Monika ŠULOVSKÁ a Dorota SMETANOVÁ. Prejavy správania u vybraných skupín žiakov základných škôl. Prvé vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2014, 135 s. ISBN 978-80-89726-17-2.
    11. KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ, Monika ŠULOVSKÁ a Dorota SMETANOVÁ. Prejavy správania u vybraných skupín žiakov základných škôl. Prvé vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2014, 135 s. ISBN 978-80-89726-17-2.
    12. KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ a Monika ŠULOVSKÁ. Problémové správanie verzus poruchy správania u žiakov základných škôl. Prvé vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2014, 126 s. ISBN 978-80-89726-18-9.
    13. KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ a Monika ŠULOVSKÁ. Problémové správanie verzus poruchy správania u žiakov základných škôl. Prvé vydanie. 2014, 126 s. ISBN 978-80-89726-18-9.
    14. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : předškolní a základní vzdělávání. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 198 s. ISBN 978-80-7464-659-1.
    15. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : terciární vzdělávání - otázky k inkluzi : [4.12.2014]. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-660-7.
    16. KJUČUKOV, Christo Slavov, Martin KALEJA a Milan SAMKO. Selected questions about socially excluded Roma people in the context of education. In Linguistic, cultural and educational issues of Roma. München: LINCOM GmbH, 2014, 321 s. Roma, 01. ISBN 978-3-86288-582-4.
    17. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. School education of Roma socially disadvantaged pupils in the Czech Republic : basic description of the current situation. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Education, 2014, 100 s. ISBN 978-80-7464-629-4.

    2013

    1. KALEJA, Martin a Igor HAMPL. Asistence žákům a studentům se speciálními vzdělávacími potřebami. Vyd. 2., upr. a aktualiz. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2013, 1 s. ISBN 978-80-7464-292-0.
    2. KALEJA, Martin. Budování rovného přístupu v terciárním vzdělávání studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013, 199 s. ISBN 978-80-7464-475-7.
    3. KALEJA, Martin. Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013, 122 s. ISBN 978-80-7464-233-3.
    4. KALEJA, Martin. Etopedická propedeutika v inkluzivní speciální pedagogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013, 264 s. ISBN 978-80-7464-396-5.

    2012

    1. KALEJA, Martin. Kształcenie społecznie marginalizowanych romskich uczniów w warunkach czeskiego systemu edukacyjnego. In Zenona Gajdzica; Izabela Bieńkowska. Człowiek ze specjalnymi potrzebami w przestrzeni edukacyjnej i społecznej Polski oraz Republiki Czeskiej. Kraków - Katowice. Impuls, 2012, s. 101-108.
    2. KALEJA, Martin. Podpora terciárního vzdělávání studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Ostravské univerzitě v Ostravě. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2012, 110 s. ISBN 978-80-7464-174-9.
    3. KALEJA, Martin. Romové - otázky a odpovědi v českém a slovenském kontextu. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2012, 202 s. ISBN 978-80-7464-175-6.
    4. KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. The context of special educational needs of selected pupils in primary education. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty, 2012, 94 s. ISBN 978-80-7464-171-8.

    2011

    1. KALEJA, Martin. Etopedicky zaměřená intervence na základních školách v Ostravě. In Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2011. ISBN 978-80-7368-942-1.
    2. KALEJA, Martin. Romové a škola versus rodiče a žáci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 162 s. ISBN 978-80-7368-943-8.
    3. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 s. ISBN 978-80-7464-022-3.
    4. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 s. ISBN 978-80-7464-022-3.

    2010

    1. KALEJA, Martin. Romské dítě (žák) ze sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených lokalit jako dítě v riziku. In Inkluze versus exkluze - dilema sociální patologie. 1. vyd. Brno: Institut mezioborových studií Brno, 2010, s. 71-79. Sociopedie. ISBN 978-80-87182-12-3.
    2. KALEJA, Martin. Sociální a multikulturní aspekty v edukační relaci v kontextu romských žáků. In NOSKOVÁ, Helena – BEDNAŘÍK, Petr (eds.). Národnostní menšiny, multikulturalita, vzdělávání. první. Praha: Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, v.v.i., 2010, s. 195-200, 5 s. ISBN 978-80-7285-129-4.
    3. FRANIOK, Petr, Martin KALEJA a Eva ZEZULKOVÁ. Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2010, 124 s. ISBN 978-80-7368-921-6.

    2009

    1. KALEJA, Martin a Jan KNEJP. Mluvme o Romech = Aven vakeras pal o Roma. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2009, 199 s. ISBN 978-80-7368-708-3.
    2. KALEJA, Martin. Vybrané faktory ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním = Education of Socially Disadvantaged Students ; Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami = Education of Pupils with Special Educational Needs : sborník z konference s mezinárodní účastí. Brno: Paido, 2009, 157 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
    3. KALEJA, Martin. Výchovně vzdělávací proces v primární škole v kontextu romských žáků jako žáků se sociálním znevýhodněním. In Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. ISBN 978-80-210-4945-1.

    2008

    1. KALEJA, Martin. Současná romská rodina v dimenzi sociální pedagogiky. In Symposium sociální pedagogiky na PdF MU. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 189-204, 7 s. ISBN 978-80-210-4676-4.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 6. 5. 2024 01:09