-
KALEJA, Martin. Aktivní vystoupení v Rádiu NERV, STR Slovensko. In Národnostní magazín Rómské slovo rádia NERV STR Slovensko, 02.04.2020, 8.-20.min.(12min.). 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/40700/cs
-
KALEJA, Martin. Člen komise pro státní doktorské zkoušky ve studijním programu Pedagogika,. Komise pro státní doktorskou zkoušku ve studijní programu Pedagogika, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wroclaw, 2020 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30250/cs
-
KALEJA, Martin. Člen komise pro státní doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika a oponent disertační práce. Komise pro doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika, 2020 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/40967/cs
-
KALEJA, Martin. Člen vedeckého výboru doktorandskej konferencie Pedagogické fakulty Prešovskej univerzity v Prešove. Vedecká rada konference, 2020 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/42420/cs
-
KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní vědecké konference QUAERE 2020. QUAERE - Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů, 2020 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/39661/cs
-
KALEJA, Martin. Etopedická diagnostika: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2020, 145 s. ISBN 978-80-7510-397-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37206/cs
-
KALEJA, Martin. Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.. Online. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37208/cs
-
KALEJA, Martin. Formulace a definice návrhu usnesení v oblasti vzdělávání Romů. In v rámci zasedání Rady vlády pro záležitosti romské menšiny. Praha: Úřad vlády České republiky. 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/39301/cs
-
KALEJA, Martin, Tatiana DUBAYOVÁ, Hedviga HAFIČOVÁ, Edina KOVÁCS a Tímea CÉGLEGI. Mentor and Social Support as Factors of Resilience and School Success. 1rst edition. Warszawa: Osródek Wydawniczno-Poligraficzny SIM Hana Bicz, 2020, 109 s. Warszawa. ISBN 978-83-64157-73-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41147/cs
-
KALEJA, Martin. Návrhy k diskuzi a k projednání definičního rámce usnesení a indikátorů, včetně dalších komponent tvorby plánované Strategie romské integrace do roku 2030. In Setkání s vládní zmocněnkyní pro lidská práva s prof. PhDr. Helenou Válkovou, Ph.D., ve věci tvorby plánované Strategie romské integrace na léta 2021-2030. Praha: Úřad vlády ČR. 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/40520/cs
-
KALEJA, Martin. Oponent disertační práce a člen komise pro státní doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika. Komise pro doktorské zkoušky ve studijním programu Špeciálna pedagogika, 2020 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41100/cs
-
KALEJA, Martin. Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe. In 23. odborný panel "Příprava programů DVPP pro společné vzdělávání" projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem Národního pedagogického institutu v Praze. 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/39920/cs
-
KALEJA, Martin. Percepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi. In Těžiště profesního rozvoje pedagogů. Praha: Národní pedagogický institut ČR. 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41960/cs
-
KALEJA, Martin. Pohled odborníka na vybrané otázky k inkluzi a spolupráci v mezinárodním kontextu. In Erasmus + pro všechny. Diskuzní fórum k inkluzi v mezinárodní spolupráci, Praha: Dům zahraniční spolupráce. 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41260/cs
-
KALEJA, Martin. Předseda výboru RVZRM. Výbor pro vzdělávání Romů, Úřad vlády České republiky, 2020 - 2024.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36540/cs
-
KALEJA, Martin. Příklady praxe vzdělávání žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami. In Webinář APIV A Národního pedagogického institutu v Praze. 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/43400/cs
-
KALEJA, Martin. STÁLE (NE)SLÝCHANÉ DISKURZY V SOUČASNÉM ČESKÉM ŠKOLSTVÍ: A VÍME CO S TÍM?. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2020 roč. X. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020, s. 660-668. ISBN 978-80-87952-32-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41120/cs
-
KALEJA, Martin. Stále (ne)slýchané diskurzy v současném českém školství: Víme co s tím? In Interdisciplinární mezinárodní vědecké konferenci QUAERE 2020 (roč. X.). 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/40968/cs
-
KALEJA, Martin. Zasedání Výboru pro vzdělávání Romů, Rada vlády pro záležitosti romské menšiny. 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37524/cs
-
KALEJA, Martin. Civil Society mobilization in community awareness of inclusive educational outcomes. In DIRECTORATE GENERAL OF DEMOCRACY, Directorate of Anti-Discrimination Roma and Travellers Team, Council of Europe Dialogue with Roma and Traveller Civil Society, 8th Meeting in Strasbourgh 10th - 11the October 2019, Protecting the right of Roma and Traveller children to equal access to quality education. Fighting school segregation through inclusive education. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/31500/cs
-
KALEJA, Martin a Zlatuše KRPCOVÁ. Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? první. Opava: webové stránky FVP v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38785/cs
-
KALEJA, Martin. Člen vědeckého výboru mezinárodní konference. International Scientific Committee of CER Comparative European Research 11th International Scientific Conference for PhD students of EU countries, March 25th - 29th 2019, 2019 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30009/cs
-
KALEJA, Martin. Člen habilitačného konania PhDr. Hermíny Marekovej, PhD. a oponent habilitační práce. Habilitační komise ve věci řízení pro udělení vědecko-pedagogické hodnosti "docent" ve vědním oboru Sociálna práca, Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2019 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/40966/cs
-
KALEJA, Martin. Člen habilitační komise habilitačního řízení PhDr. Jarmily Šebestovej, PhD. Habilitační komise, Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, 2019 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/40965/cs
-
KALEJA, Martin. Člen komise pro státní doktorské zkoušky a oponent disertační práce ve studijním programu Sociální práce. Komise pro státní doktorskou zkoušku ve studijní programu Sociální práce, Vysoká škola zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety, n.o., v Bratislave, 2019 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30249/cs
-
KALEJA, Martin. Člen mezinárodní vědecké rady časopisu. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Studies In Special Education, 2019 - 2020. ISSN 2585-7363.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36542/cs
-
KALEJA, Martin. Člen oborové rady Pedagogika. Oborová rada Pedagogiky na Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczym im. J. Dlugosza w Czestochowie, 2019 - 2021.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41141/cs
-
KALEJA, Martin. Člen odborného panelu. Odborná platforma společného vzdělávání. Národní pedagogický institut České republiky, 2019 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41140/cs
-
KALEJA, Martin. Člen Rady vlády České republiky. Rada vlády pro záležitosti romské menšiny, Úřad vlády České republiky, 2019 - 2023.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29978/cs
-
KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní konference. Člen výboru mezinárodní konference QUAERE Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů, 2019 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30554/cs
-
KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní konference. len výboru mezinárodní konference QUAERE Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů, 2019 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30550/cs
-
KALEJA, Martin a Daniel KUKLA. Discussion of Czech Institutional School Education With a Focus On Selected Challenges. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2019. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2019, s. 597-587, 9 s. ISBN 978-80-87952-30-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37541/cs
-
KALEJA, Martin a Eva NYKLOVÁ. Diskurz a reflexe ke studiu třetího stupně vysokoškolského vzdělávání u nás a v zahraničí (aneb školitel jako mentor). 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38787/cs
-
KALEJA, Martin. Dyadic Perspectives On Social Inclusion And Social Pathology: The Research, Theoretical And Practical Perspectives. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, roč. 05, č. 01, s. 7-8. ISSN 2464-5877.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/39302/cs
-
KALEJA, Martin. E-learningová opora Vysokoškolské vzdělávání z perspektivy studijní (ne)úspěšnosti se zaměřením na studenty. Online. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30568/cs
-
KALEJA, Martin. Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší. In Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38783/cs
-
KALEJA, Martin. INTERNATIONAL PROJECT CONFERENCE FOCUSING ON SCHOOL INCLUSION TAKING PART AT SILESIAN UNIVERSITY IN OPAVA. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019, roč. 05, č. 01, s. 53-54. ISSN 2464-5877. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/spp.2019.009.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/39341/cs
-
KALEJA, Martin a Zlatuše KRPCOVÁ. International Student Conference „ANALYSIS OF ROMA UNIVERSITY STUDENTS NARRATIVES - EXAMPLES OF GOOD PRACTICE OF MENTORING“ (International Visegrad Fund, No. 21830131). 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30020/cs
-
KALEJA, Martin. KEY ISSUES IN CURICULUM OF CZECH INSTITUTIONAL SCHOOL EDUCATION. In CER Comparative European Research 11th International Scientific Conference for PhD students of EU countries. 2019. ISBN 978-1-9993071-2-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30160/cs
-
KALEJA, Martin. KEY ISSUES IN CURRICULUM OF CZECH INSTITUTIONAL SCHOOL EDUCATION. Online. In Michael McGreevy, Robert Rita. CER Comparative European Research 2019. Proceedings | Research Track of the 11th Biannual CER Comparative European Research Conference International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries. London: Sciemcee Publishing, 2019, s. 114-117. ISBN 978-1-9993071-2-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30563/cs
-
KALEJA, Martin a Daniel KUKLA. Kompetence pedagogických pracovníků v kontextu školního institucionalizovaného vzdělávání se zaměřením na perspektivu sociokulturní jedinečnosti dětí a žáků. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. SAPERE AUDE 2019. Společnost a profese učitele. první. Hradec Králové: © MAGNANIMITAS, 2019, s. 64-69, 5 s. ISBN 978-80-87952-29-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37800/cs
-
KALEJA, Martin. Mentoring from a researcher's position. In International Student Conference „ANALYSIS OF ROMA UNIVERSITY STUDENTS NARRATIVES - EXAMPLES OF GOOD PRACTICE OF MENTORING“. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30370/cs
-
KALEJA, Martin. Metodologické pojednání o výzkumu studijní neúspěšnosti v terciárním vzdělávání. Online. In Martin Kaleja. Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvů z mezinárodního konferenčního workshopu. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, s. 25-35, 119 s. ISBN 978-80-7510-329-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30298/cs
-
KALEJA, Martin. Metodologie zkoumání problematiky vysokoškolského vzdělávání. In Mezinárodní odborný tematický workshop s názvem „Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30012/cs
-
KALEJA, Martin. Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33007/cs
-
KALEJA, Martin. Mezinárodní odborný tematický workshop na téma "Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu". 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30366/cs
-
KALEJA, Martin. Mezinárodní vědecká a odborná konference Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33005/cs
-
KALEJA, Martin. Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, 119 s. ISBN 978-80-7510-329-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30297/cs
-
KALEJA, Martin. NEWS FROM EUROPE ON THE ISSUES OF INCLUSIVE POLICIES. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, roč. 5, č. 2, s. 65-67. ISSN 2464-5877. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/spp.2019.016.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/44287/cs
-
KALEJA, Martin. ON SOME SELECTED ASPECTS OF SOCIAL ENVIRONMENT, FAMILY AND SCHOOL. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2019, č. 5, s. 2, 7-8. ISSN 2464-5877.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/42540/cs
-
KALEJA, Martin a Beata Maria NOWAK. Polský jazyk pro speciální pedagogy: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, 120 s. ISBN 978-80-7510-345-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37200/cs
-
KALEJA, Martin a Beata Maria NOWAK. Polský jazyk pro speciální pedagogy. In E-learning kurz pro studenty studijního programu Speciální pedagogika Fakulty veřejných politik v Opavě.. Online. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37212/cs
-
KALEJA, Martin. Poradenská psychologie. In E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37211/cs
-
KALEJA, Martin. Poradenství a intervence u dětí a žáků s poruchami chování: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, 138 s. ISBN 978-80-7510-362-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37204/cs
-
KALEJA, Martin. Poradenství a intervence u dětí a žáků s poruchami chování. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37210/cs
-
KALEJA, Martin. Posuňme inkluzi ve vzdělávání Romů o krok dál. Online. In Martin Kaleja, Eva Nyklová, Marie Vítková. Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference. první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, s. 6 - 14. ISBN 978-80-7510-381-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33009/cs
-
KALEJA, Martin. Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference. Mezinárodní vědecký výbor mezinárodní vědecká a odborná konference, 2019 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38781/cs
-
KALEJA, Martin. Předseda vědeckého výboru mezinárodního odborného sympozia. výbor mezinárodního odborného sympozia s názvem Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách?, 2019 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38780/cs
-
KALEJA, Martin. Předseda výboru mezinárodního odborného workshopu. Výbor mezinárodního odborného workshopu s názvem Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu, 2019 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30556/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy. Online. In Martin Kaleja, Eva Nyklová, Marie Vítková. Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, s. 15 - 24. ISBN 978-80-7510-381-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30567/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga v kontextu školní edukace romských žáků základních škol - teoretické a výzkumné problémy. In Sapere Aude Scientific Conference with International participation. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30032/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga v kontextu školní edukace romských žáků základních škol - teoretické a výzkumné problémy. In Sapere Aude Scientific Conference with International participation. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30030/cs
-
KALEJA, Martin. Realizace projektových záměrů, cílů a problémů na příkladu školsky inkluzivně orientovaného projektu Slezské univerzity v Opavě. In Mezinárodní odborná a vědecká konference Rodina, škola a přátelé na cestě ke společnému kvalitnímu vzdělávání. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/33003/cs
-
KALEJA, Martin. Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společné-mu vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference. první. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, 107 s. ISBN 978-80-7510-381-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38782/cs
-
KALEJA, Martin a Zlatuše KRPCOVÁ. Rodina, škola a přátelé na cestě ke společnému kvalitnímu vzdělávání. první. Opava: weobové stránky FVP v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38786/cs
-
KALEJA, Martin. Sociální a multikulturní aspekty v kurikulu obligatorního vzdělávání E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41240/cs
-
KALEJA, Martin. Sociologie dětství a dítěte: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019, 142 s. ISBN 978-80-7510-347-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37203/cs
-
KALEJA, Martin. Sociologie dětství a dítěte. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě. Online. In Informační systém - Moodle Slezské univerzity v Opavě. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37207/cs
-
KALEJA, Martin. Šéfredaktor časopisu Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention, 2019 - 2020. ISSN 2464-5877.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/36543/cs
-
KRPCOVÁ, Zlatuše a Martin KALEJA. „Vysokoškolské vzdělávání a jeho metodologická úskalí ve výzkumu“. první. Opava, 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30362/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Výzkum zaměřený na metodologické aspekty zkoumání přístupů pedagogů a jejich angažovanosti v povinném vzdělávání: se zaměřením na sociálně vyloučené (romské) žáky. GRANT journal. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2019, roč. 08, č. 01, s. 14-20. ISSN 1805-062X.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30031/cs
-
KALEJA, Martin. Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami. první. Praha: Národní ústav pro vzdělávání v Praze, 2019, 26 s.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30163/cs
-
KALEJA, Martin. Workshop pro rodiče žáků a pedagogické pracovníky škol a školských zařízení pro rozvoj vzájemné spolupráce. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38767/cs
-
KALEJA, Martin. Workshop pro rodiče žáků a pedagogické pracovníky škol a školských zařízení pro rozvoj vzájemné spolupráce. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38766/cs
-
KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37523/cs
-
KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37522/cs
-
KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37521/cs
-
KALEJA, Martin. Zasedání Pracovní skupiny pro oblast vzdělávání Romů. 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37520/cs
-
KALEJA, Martin. Czlonek Rady Naukowej. Wydzial Pedagogiczny, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im J. Dlugosza w Czestochowie, 2018 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30507/cs
-
KALEJA, Martin. Člen vědecké rady časopisu. Vědecká rada periodika DIAGNOSTIKA A PORADENTSTVÍ v pomáhajících profesích Vědecký recenzovaný časopis, 2018 - 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30007/cs
-
KALEJA, Martin. Člen vědecké rady fakulty. Člen Rady Naukowej Wydzialu Pedagogicznego Uniwersytetu Humanictyczno-Przyrodniczy im J. Dlugosza w Czestochowie, 2018 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41142/cs
-
KALEJA, Martin. Člen vědeckého výboru mezinárodní konference. International Scientific Committee of CER Comparative European Research 2018, International Scientific Conference for Ph.D. students of EU countries October 29-31, 2018, London, 2018 - 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30553/cs
-
KALEJA, Martin. Člen výboru mezinárodní konference. Vědecký výbor mezinárodní konference s názvem Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018, 2018 - 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30541/cs
-
KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. Hl. řešitel Martin Kaleja, 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41102/cs
-
KALEJA, Martin. K metodologii výzkumu studijní neúspěšnosti ve vysokoškolském vzdělávání. In Mezinárodní tematický workshop pro akademické pracovníky: Multidimenzionální proporcionalita a její kontexty studijní neúspěšnosti v terciárním vzdělávání. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30473/cs
-
KALEJA, Martin. Mezinárodní tematický workshop pro akademické pracovníky: Multidimenzionální proporcionalita a její kontexty studijní neúspěšnosti v terciárním vzdělávání. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30470/cs
-
KALEJA, Martin a Jitka SKOPALOVÁ. Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30213/cs
-
KALEJA, Martin. Předseda Pracovní skupiny pro vzdělávání Romů. Pracovní skupina pro vzdělávání Romů, Rada vlády pro záležitosti romské menšiny, Úřad vlády České republiky, 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29979/cs
-
KALEJA, Martin. Předseda vědeckého výboru. Vědecký výbor mezinárodní konference Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství, 2018 - 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30006/cs
-
KALEJA, Martin. Reflexe kurikulárního obsahu školního vzdělávání v kontextu institucionálních podmínek v České republice. GRANT journal. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2018, roč. 07, č. 02, s. 24-30. ISSN 1805-0638.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30555/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Research on Teacher Engagement or on Typology of (Un)Engaged Teachers in Contemporary Education. In Educational Challenges in Central Europe, Olomouc. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29994/cs
-
KALEJA, Martin. Slezská univerzita v Opavě jako komunita v realizaci výzkumu Fakulty veřejných politik v Opavě. In Webové stránky Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě. online, 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30551/cs
-
JANKŮ, Kateřina a Martin KALEJA. Snoezelen v praxi speciální pedagogiky a v jejím výzkumu. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2018. Učitel, žák, psycholog. 1. vyd. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2018, s. 81-87, 8 s. ISBN 978-80-87952-25-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30238/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Sociálně pedagogické aspekty ve vzdělávání sociálně exkludovaných romských dětí a žáků v profesi pedagoga. Online. In Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. Volume IX. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2018, s. 872-879. ISBN 978-80-87952-27-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30005/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Sociálně pedagogické aspekty ve vzdělávání sociálně exkludovaných romských dětí a žáků v profesi pedagoga. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30542/cs
-
NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Specifika edukace sociálně vyloučených žáků základních škol. In Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství, Opava. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29996/cs
-
KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Dušan JANÁK. Systémová komplementarita (ve) vzdělávání: od teorie obecnosti k realizaci vlastního výzkumu a efektivní intervenci v praxi. In Mezinárodní vědecká konference České pedagogické společnosti: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30218/cs
-
KOLAŘÍKOVÁ, Marta a Martin KALEJA. Tematický workshop pro studenty prvních ročníků prezenční formy studia: Otázky a výzvy ve vysokoškolském vzdělávání I. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30498/cs
-
KOLAŘÍKOVÁ, Marta a Martin KALEJA. Tematický workshop pro studenty prvních ročníků prezenční formy studia: Otázky a výzvy ve vysokoškolském vzdělávání II. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30538/cs
-
KALEJA, Martin. Tentokrát jde k tabuli ředitel! In Webové stránky Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě. online, 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30552/cs
-
JANKŮ, Kateřina a Martin KALEJA. Trilinearita Snoezelenu ve speciálněpedagogickém výzkumu. GRANT journal. Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn., 2018, roč. 7, č. 01, s. 52-56. ISSN 1805-062X.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30446/cs
-
KALEJA, Martin. Variability Of The Perception Of Dropping-Out Of Czech Higher Education System. In The International Conference on Research in Education, Teaching and Learning. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30506/cs
-
KALEJA, Martin a Martina VACULÍKOVÁ. Výroční mezinárodní vědecká konference ČPdS na Fakultě veřejných politik v Opavě. In Webové stránky Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě. online, 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30008/cs
-
KALEJA, Martin a Lada ČERVEŇÁKOVÁ. Výzvy pro současnou pedagogickou praxi v kontextu školní edukace dětí a žáků pocházejících z jiného socio-kulturního prostředí. Online. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. Volume IX. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2018, s. 897-905. ISBN 978-80-87952-27-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30549/cs
-
KALEJA, Martin a Lada ČERVEŇÁKOVÁ. Výzvy pro současnou pedagogickou praxi v kontextu školní edukace dětí a žáků pocházejících z jiného socio-kulturního prostředí. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2018. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29993/cs
-
KALEJA, Martin a Lada ČERVEŇÁKOVÁ. Výzvy pro současnou pedagogickou praxi v kontextu školní edukace dětí a žáků pocházejících z jiného socio-kulturního prostředí. Online. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. 2018. ISBN 978-80-87952-27-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/38002/cs
-
KALEJA, Martin. Vyžádaná přednáška k tématu Školní asistenti. In Čtvrté metodické setkání školních asistentů v rámci projektu „Podpora inkluze v Moravskoslezském kraji“, reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000247. Občanská poradna JEKHETANE - SPOLEČNĚ, Ostrava. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30219/cs
-
KALEJA, Martin. Vyžádaná přednáška na téma Obraz dítěte ze znevýhodněného prostředí při vstupu na ZŠ. In Veletrh inkluze. 2. populárně - odborný veletrh na Cyrilometodějské teologické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30220/cs
-
KALEJA, Martin. Vyžádaná přednáška Úřadu Vlády České republiky k tématu: Impact of Mainstream Education Policy on Roma. In Aktivizace a zmocňování romských aktérů prostřednictvím Národní romské platformy III. Praha: Úřad Vlády České republiky, 12. 06. 2018. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30444/cs
-
KALEJA, Martin. Workshop pro pedagogické pracovníky, sociální pracovníky a rodiče k podpoře vzájemné efektivní komunikace. 2018.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30423/cs
-
KALEJA, Martin. Editorial. Prologue to the first issue of the third volume of Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik, 2017, roč. 3, č. 1, s. 7-8. ISSN 2464-5877.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30189/cs
-
KALEJA, Martin. Editorial Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2017, roč. 3, č. 2, s. 7. ISSN 2464-5877.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30445/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání. In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, s. 18-26. ISBN 978-80-87952-21-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30412/cs
-
KALEJA, Martin a Marek CETKOVSKÝ. How to Interconnect Research and Development in Educational Practice. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik, 2017, roč. 3, č. 1, s. 65-67. ISSN 2464-5877.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30190/cs
-
KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Eva ZEZULKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. 2017.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41101/cs
-
ADAMUS, Petr, Eva ZEZULKOVÁ, Martin KALEJA a Petr FRANIOK. Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. 2017, 171 s. ISBN 978-80-7464-884-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29686/cs
-
KALEJA, Martin. Metodický text pro pedagogické pracovníky pro práci s rodiči romských žáků. první. Praha: Slovo 21, z. s., 2017. ISBN 978-80-907005-0-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30182/cs
-
KALEJA, Martin. Metodický text pro pedagogické pracovníky romských žáků základních škol. první. Praha: Slovo 21, z. s., 2017. ISBN 978-80-905715-9-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30181/cs
-
KALEJA, Martin. Mezinárodní tematický seminář: Rodina v širších a užších sociálně vědních kontextech. 2017.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30407/cs
-
KALEJA, Martin. Niepowodzenia szkolne jako przyczyna niedostosowania społecznego. Krytyczna refleksja obiektywnych i subiektywnych predyktorów. In Horyzonty resocjalizacji: Edukacjam Prewencja, Profilaktyka. 2017.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30187/cs
-
KALEJA, Martin. Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí. OP VVV Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání. hl. řešitel Martin Kaleja, 2017.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41103/cs
-
Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné krokyKALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Současný stav: Romské děti a romští žáci v povinném vzdělávání aneb východiska pro další nutné kroky. In Jiří Králík. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII. první. Hradec Králové: Magnanimitas, 2017, s. 44-51. ISBN 978-80-87952-21-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30180/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ŠOTOLOVÁ. Systémový rámec prevence versus dysfunkce rodinných struktur v důsledku drogové dependence. In Proměny rodiny - Rodina se závislým jedincem. Family Transformations VII. A family with an addicted individual. 2017.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30413/cs
-
KALEJA, Martin. Terciární vzdělávání v aplikovaném měnícím se výzkumném schématu. In Škola pro všechny aneb interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách. 2017.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30417/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Výzkum školní edukace: (ne)připravený žák nebo (ne)připravený učitel? In Miriam Prokešová. Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa. 1. vydání. Ostrava: Česká pedagogická společnost, 2017, s. 233-247. ISBN 978-80-905245-6-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30440/cs
-
KALEJA, Martin. Zástupce vedoucího redaktora časopisu Social Pathology and Prevention. Social Pathology and Prevention, 2017. ISSN 2464-5877.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30418/cs
-
KALEJA, Martin. Czlonek Rady Naukowej. Rada Naukowa Instytutu Nauk Pedagogicznych Wysza Szkola Nauk Spolecznych Pedagogium w Warszawie, 2016 - 2017.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30216/cs
-
KALEJA, Martin. Člen vědecké rady. Vědecká rada Fakulty veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě, 2016 - 2020.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30215/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Drop-out a jeho vysokoškolský kontext v aplikovaném výzkumném projektu. Online. In Petr Hlaďo. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICCOLE 2016. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016, s. 198-208.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30237/cs
-
KALEJA, Martin a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Indikátory determinující neúspěšnost studentů terciárního vzdělávání na SU v Opavě. hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30420/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Preparedness of Czech Primary School Teachers for Inclusive Primary Education. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, roč. 9, č. 1, s. 101-132, 34 s. ISSN 2543-8409.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30441/cs
-
KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Marta KOLAŘÍKOVÁ, Pavel MÜHLPACHR a Marie VÍTKOVÁ. Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí. hlavní řešitel: Martin Kaleja, 2016.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30193/cs
-
KALEJA, Martin. Sociálně exkludované rodinné prostředí žáka, aneb není jedno kde a jak. In Proměny rodiny VI. „Rodina a chudoba“. 2016.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30449/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostrava, 2016, 112 s. ISBN 978-80-7464-840-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41262/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Školská inkluze versus exkluze : vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Vydání první. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016, 112 s. ISBN 978-80-7464-840-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29687/cs
-
ZEZULKOVÁ, Eva a Martin KALEJA. The preparedness of pupils in primary school education to use reading as a tool of knowledge. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2016, roč. 10, č. 2, s. 11-40. ISSN 2543-8409.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30214/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. CZECH ROMA PUPILS IN PRIMARY SCHOOL SYSTEM: QUESTIONS OF EXCLUSION AND INCLUSION. In EDULEARN15 Proceedings. 7th International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona, Spain: IATED, 2015, s. 8375-8385. ISBN 978-84-606-8243-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30570/cs
-
KALEJA, Martin. Člen pracovní skupiny RVZRM. Pracovní skupina pro vzdělávání Romů při Radě Vlády České republiky pro záležitosti romské menšiny, 2015.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30217/cs
-
KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Petr ADAMUS a Pavel MÜHLPACHR. Etnografie školy jako edukační realita současnosti. Vydání první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015, 115 s. ISBN 978-80-7510-192-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29706/cs
-
KALEJA, Martin. (Ne)připravený pedagog a žák z prostředí sociální exkluze. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2015, 109 s. vydání první. ISBN 978-80-7510-160-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30569/cs
-
KALEJA, Martin, Marta KOLAŘÍKOVÁ a Dušan JANÁK. Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice , ESF OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. hl. řešitel Martin Kaleja, 2015.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41143/cs
-
ADAMUS, Petr, Petr FRANIOK, Martin KALEJA a Eva ZEZULKOVÁ. Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2015, 131 s. ISBN 978-80-7464-798-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29707/cs
-
KALEJA, Martin. Člen Rady vlády pro záležitosti romské menšiny. Rada Vlády pro záležitosti romské menšiny, 2014 - 2019.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30442/cs
-
KALEJA, Martin. Determinanty edukace sociálně vyloučených žáků z pohledu speciální pedagogiky. Vyd. 1. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 247 s. ISBN 978-80-7464-544-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29691/cs
-
KALEJA, Martin. Edukace dětí předškolního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-630-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29697/cs
-
KALEJA, Martin. Inkluzivní dimenze primárního a sekundárního vzdělávání ve speciální pedagogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-692-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37534/cs
-
KALEJA, Martin. Inkluzivní dimenze primárního a sekundárního vzdělávání ve speciální pedagogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-692-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29701/cs
-
KALEJA, Martin a Taťána GÖBELOVÁ. Inkluzivní vzdělávání žáků mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 264 s. ISBN 978-80-7464-674-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37536/cs
-
KALEJA, Martin a Taťána GÖBELOVÁ. Inkluzivní vzdělávání žáků mladšího školního věku se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 264 s. ISBN 978-80-7464-674-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29709/cs
-
KJUČUKOV, Christo Slavov, Martin KALEJA a Milan SAMKO. Linguistic, cultural and educational issues of Roma. 2014, 321 s. Roma, 01. ISBN 978-3-86288-582-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41264/cs
-
KJUČUKOV, Christo Slavov, Martin KALEJA a Milan SAMKO. Linguistic, cultural and educational issues of Roma. Muechen: LINCOM GmbH, 2014, 321 s. Roma, 01. ISBN 978-3-86288-582-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29699/cs
-
KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ, Monika ŠULOVSKÁ a Dorota SMETANOVÁ. Prejavy správania u vybraných skupín žiakov základných škôl. Prvé vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2014, 135 s. ISBN 978-80-89726-17-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37538/cs
-
KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ, Monika ŠULOVSKÁ a Dorota SMETANOVÁ. Prejavy správania u vybraných skupín žiakov základných škôl. Prvé vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2014, 135 s. ISBN 978-80-89726-17-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29711/cs
-
KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ a Monika ŠULOVSKÁ. Problémové správanie verzus poruchy správania u žiakov základných škôl. Prvé vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, 2014, 126 s. ISBN 978-80-89726-18-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37530/cs
-
KALEJA, Martin, Andrea PREČUCHOVÁ ŠTEFANOVIČOVÁ a Monika ŠULOVSKÁ. Problémové správanie verzus poruchy správania u žiakov základných škôl. Prvé vydanie. 2014, 126 s. ISBN 978-80-89726-18-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29694/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : předškolní a základní vzdělávání. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 198 s. ISBN 978-80-7464-659-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29689/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : terciární vzdělávání - otázky k inkluzi : [4.12.2014]. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014, 200 s. ISBN 978-80-7464-660-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29702/cs
-
KJUČUKOV, Christo Slavov, Martin KALEJA a Milan SAMKO. Selected questions about socially excluded Roma people in the context of education. In Linguistic, cultural and educational issues of Roma. München: LINCOM GmbH, 2014, 321 s. Roma, 01. ISBN 978-3-86288-582-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37532/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. School education of Roma socially disadvantaged pupils in the Czech Republic : basic description of the current situation. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Education, 2014, 100 s. ISBN 978-80-7464-629-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29710/cs
-
KALEJA, Martin a Igor HAMPL. Asistence žákům a studentům se speciálními vzdělávacími potřebami. Vyd. 2., upr. a aktualiz. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2013, 1 s. ISBN 978-80-7464-292-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29693/cs
-
KALEJA, Martin. Budování rovného přístupu v terciárním vzdělávání studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013, 199 s. ISBN 978-80-7464-475-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29700/cs
-
KALEJA, Martin. Determinanty hodnotových konstruktů ve vzdělávání romských žáků základních škol. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013, 122 s. ISBN 978-80-7464-233-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29685/cs
-
KALEJA, Martin. Etopedická propedeutika v inkluzivní speciální pedagogice. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013, 264 s. ISBN 978-80-7464-396-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29688/cs
-
Kształcenie społecznie marginalizowanych romskich uczniów w warunkach czeskiego systemu edukacyjnegoKALEJA, Martin. Kształcenie społecznie marginalizowanych romskich uczniów w warunkach czeskiego systemu edukacyjnego. In Zenona Gajdzica; Izabela Bieńkowska. Człowiek ze specjalnymi potrzebami w przestrzeni edukacyjnej i społecznej Polski oraz Republiki Czeskiej. Kraków - Katowice. Impuls, 2012, s. 101-108.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30443/cs
-
KALEJA, Martin. Podpora terciárního vzdělávání studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Ostravské univerzitě v Ostravě. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2012, 110 s. ISBN 978-80-7464-174-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29684/cs
-
KALEJA, Martin. Romové - otázky a odpovědi v českém a slovenském kontextu. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2012, 202 s. ISBN 978-80-7464-175-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29705/cs
-
KALEJA, Martin a Eva ZEZULKOVÁ. The context of special educational needs of selected pupils in primary education. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty, 2012, 94 s. ISBN 978-80-7464-171-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29704/cs
-
KALEJA, Martin. Etopedicky zaměřená intervence na základních školách v Ostravě. In Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2011. ISBN 978-80-7368-942-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29708/cs
-
KALEJA, Martin. Romové a škola versus rodiče a žáci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 162 s. ISBN 978-80-7368-943-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29682/cs
-
KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 s. ISBN 978-80-7464-022-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41265/cs
-
KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ a Petr FRANIOK. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2011, 116 s. ISBN 978-80-7464-022-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29712/cs
-
KALEJA, Martin. Romské dítě (žák) ze sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených lokalit jako dítě v riziku. In Inkluze versus exkluze - dilema sociální patologie. 1. vyd. Brno: Institut mezioborových studií Brno, 2010, s. 71-79. Sociopedie. ISBN 978-80-87182-12-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29681/cs
-
KALEJA, Martin. Sociální a multikulturní aspekty v edukační relaci v kontextu romských žáků. In NOSKOVÁ, Helena – BEDNAŘÍK, Petr (eds.). Národnostní menšiny, multikulturalita, vzdělávání. první. Praha: Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, v.v.i., 2010, s. 195-200, 5 s. ISBN 978-80-7285-129-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/41104/cs
-
FRANIOK, Petr, Martin KALEJA a Eva ZEZULKOVÁ. Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2010, 124 s. ISBN 978-80-7368-921-6.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29690/cs
-
KALEJA, Martin a Jan KNEJP. Mluvme o Romech = Aven vakeras pal o Roma. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2009, 199 s. ISBN 978-80-7368-708-3.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29692/cs
-
KALEJA, Martin. Vybrané faktory ovlivňující komunikaci mezi učitelem a romským žákem. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním = Education of Socially Disadvantaged Students ; Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami = Education of Pupils with Special Educational Needs : sborník z konference s mezinárodní účastí. Brno: Paido, 2009, 157 s. ISBN 978-80-7315-188-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29696/cs
-
KALEJA, Martin. Výchovně vzdělávací proces v primární škole v kontextu romských žáků jako žáků se sociálním znevýhodněním. In Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009. ISBN 978-80-210-4945-1.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29698/cs
-
KALEJA, Martin. Současná romská rodina v dimenzi sociální pedagogiky. In Symposium sociální pedagogiky na PdF MU. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 189-204, 7 s. ISBN 978-80-210-4676-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29695/cs
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
Zobrazeno: 13. 2. 2025 04:18